کد خبر : 1897759 | 07 فروردين 1402 ساعت 20:28 | 24K بازدید | 9 دیدگاه

کرواسی، بزرگ‌ترین مانع بر سر راه تمدید لوکا مودریچ!

مهمترین علت تردیدهای رئال مادرید در تمدید قرارداد لوکا مودریچ این است که رئالی‌ها نگرانند او در 37سالگی نتواند هم در تیم ملی کشورش و هم در رئال در بالاترین سطح بازی کند.

کرواسی، بزرگ‌ترین مانع بر سر راه تمدید لوکا مودریچ!

به گزارش "ورزش سه"، آینده لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، در روزهای گذشته با شایعات و گمانه‌زنی‌های متعددی روبرو بوده است. با اینکه مودریچ در جدیدترین صحبتهایش تایید کرد که قصد دارد با پیراهن رئال از فوتبال خداحافظی کند اما به نظر می‌رسد لوس بلانکوس برای تمدید با او چندان مصمم نیست.

بعد از انتشار گزارش‌های متعدد درباره احتمال پیوستن مودریچ به النصر عربستان او در یک مصاحبه گفت:" برای بار صدم تکرار می‌کنم که امیدوارم و فکر می‌کنم در رئال مادرید بمانم".

1804501

اما برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند علت تردید مدیران رئال مادرید برای ارائه پیشنهاد تمدید یک ساله به ستاره کروات این است که پرز و دیگر مدیران لوس بلانکوس معتقدند با توجه به اینکه مودریچ با بازی‌های ملی خداحافظی نکرده و سال آینده در 37سالگی برای کرواسی به میدان خواهد رفت بعید است او با این سن بتواند همزمان در دو جبهه ملی و باشگاهی در بالاترین سطح بازی کند.

مودریچ در فصل جاری تا اینجا روی هم‌رفته در 48 مسابقه به میدان رفته که 37 بازی او با پیراهن رئال مادرید بوده و لوکا 11 بازی را هم با پیراهن تیم ملی کرواسی وارد زمین شده است. او در فصل جاری رویهم‌رفته در 12 مسابقه از ابتدا به میدان رفته که از این تعداد 6 بازی با پیراهن کرواسی بوده است. نگرانی رئال این است که او سال آینده هم با چنین شدتی برای تیم ملی کشورش بازی کند و نتواند در حد انتظار در دسترس رئال باشد.

1836052

دیدگاه‌ها