کد خبر : 1897766 | 07 فروردين 1402 ساعت 20:59 | 32.8K بازدید | 23 دیدگاه

اولین ضیافت افطار چلسی در استمفوردبریج (عکس)

باشگاه چلسی در ورزشگاه خانگی‌اش استمفوردبریج میزبان صدها مسلمان بود و از آنها در ضیافت افطار پذیرایی کرد.

اولین ضیافت افطار چلسی در استمفوردبریج (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه استمفوردبریج، ورزشگاه خانگی چلسی، به اولین ورزشگاه تیم‌های لیگ برتری در انگلیس تبدیل شد که میزبان مراسم افطار در ماه مبارک رمضان شد. به دستور مدیران چلسی درهای ورزشگاه به روی مسلمانان باز شد و صدها نفر از مسلمانان شهر لندن با حضور در این ورزشگاه در ضیافت افطار باشگاه آبی‌پوش شرکت کردند.

پل کانوویل، اولین فوتبالیست سیاه‌پوست باشگاه چلسی، به عنوان سخنران این مراسم حضور داشت و با مهمانان مسلمان صحبت کرد. او در بخشی از صحبتهایش گفت:" از اینکه می‌بینم هواداران مسلمان چلسی اینطور در کنار هم هستند خیلی خوشحالم. فوتبال یعنی همین. یعنی اتحاد مردم از هر دین و نژاد".

1836080

در این مراسم افطار در کنار کارکنان باشگاه چلسی مسلمانان ساکن در منطقه فولام شهر لندن که در اطراف ورزشگاه استمفوردبریج حضور دارد و همچنین دیگر هواداران مسلمان باشگاه چلسی و دانش‌آموزان مدارس اسلامی در این مراسم حضور داشتند.

1836081

از دیگر سخنرانان این مراسم، دنیل فینکل‌اشتاین، عضو مجلس اعیان بریتانیا و هوادار چلسی بود که به عنوان یکی از اعضای بنیاد خیریه چلسی گفت:" چلسی برای ما یک جامعه است. این مراسم نمادی است که عشق و احترام ما به همه هواداران و همسایه‌های باشگاه را نشان می‌دهد. وقتی می‌گوییم ما هواداران چلسی مایه افتخار لندن هستیم همه هواداران را در نظر داریم از هر مذهب و نژاد. این فرصتی است تا همه هواداران باشگاه فرهنگ‌های مختلف و ویژگی‌هایشان را بهتر بشناسند و به آنها احترام بگذارند".

1836082

دیدگاه‌ها