کد خبر : 1897778 | 07 فروردين 1402 ساعت 21:55 | 35.7K بازدید | 10 دیدگاه

تنبیه بایرن برای ستاره سربه‌هوا: بدن‌سازی با اعمال شاقه!

بازگشت ناراحت کننده سانه به کمپ تمرین بایرن

لروی سانه که یک هفته گذشته را به دلیل دیدار با همسر و فرزندانش در انگلیس سپری کرده و در تمرینات بایرن حضور نداشت در بازگشت به تمرین این تیم با سخت‌گیری شدید کادر فنی مواجه شد.

بازگشت ناراحت کننده سانه به کمپ تمرین بایرن

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، بعد از یک هفته عدم حضور در تمرینات بایرن مونیخ امروز صبح به مجموعه تمرینی این تیم در سِبنر اشتراسه وارد و بلافاصله متوجه شد که این جلسه تمرین برای او به راحتی سپری نخواهد شد.

از بخت بد سانه به محض ورود او به مجموعه تمرینی بایرن باران شدیدی در مونیخ آغاز شد. انجام حرکت سخت ورزشی در زمین به دستور کادر فنی با وجود باران و باد شدید و دمای 2 درجه سانتی‌گرادی شرایط عجیبی برای این ستاره آلمانی ایجاد کرده بود. تمرین برای سانه عملا به شکنجه تبدیل شد.

1836090

دو نفر دیگر از ستاره‌های بایرن مونیخ که برای شرکت در تیم‌های ملی‌شان بایرن را ترک نکرده‌اند، توماس مولر و بونا سار هم در این تمرین‌ها با سانه همراه بودند. پروفسور هولگر برویش، مدیر بدنسازی بایرن مونیخ، در این تمرین با استفاده از چهار مانع کله‌قندی سانه و دو بازیکن دیگر بایرن را با انواع دوهای سرعتی و استقامتی خسته کرد و سپس نوبت به طناب‌زدن و طناب‌کشی استقامتی و انجام حرکت‌های مارپیچی و سپس عبور از بین ماکت بازیکنان حریف همزمان با پرش و ضربه سر رسید.

1836091

لروی سانه در نهایت به دستور مدیر بدن‌سازی بایرن مونیخ به مدت 15 دقیقه دور زمین دوید تا کاملا از رمق بیفتد. اما علت این مجازات ستاره آلمانی بیارن چه بود؟ بعد از آنکه مشخص شد نام سانه توسط هانسی فلیک در لیست تیم ملی آلمان قرار داده نشده او بدون اطلاع دادن به باشگاهش مونیخ را ترک کرد و راهی انگلیس شد تا یک هفته در کنار همسر و فرزندانش باشد.

1836092

غیبت غیرموجه او در این مدت کادر فنی بایرن مونیخ را عصبانی کرد و آنها تصمیم گرفتند در بازگشت لروی سانه او را با یک جلسه بدن‌سازی ویژه زیر نظر مربی بدنسازی سخت‌گیرشان تنبیه کنند.

دیدگاه‌ها