کد خبر : 1897781 | 07 فروردين 1402 ساعت 21:48 | 19.4K بازدید | 14 دیدگاه

ساپینتو: خودش اینجا، فکرش پیش استراماچونی!

ریکاردو ساپینتو در شرایطی باید تیمش را برای دیدار با ذوب آهن آماده کند که تمام فکر و ذکر سرمربی درباره مطالبات استراماچونی است.

ساپینتو: خودش اینجا، فکرش پیش استراماچونی!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال توانست اختلاف هشت امتیازی با پرسپولیس را جبران کرده و حتی سال 1401 را با یک امتیاز بیشتر نسبت به این تیم و در رتبه دوم جدول رده بندی به پایان برساند. اما اکنون اخبار خوبی از اردوی آبی ها به گوش نمی‌رسد و مدیران باشگاه هنوز موفق به پرداخت مطالبات سرمربی ایتالیایی نشده اند.

آندره‌آ استراماچونی طلبی نزدیک به 100 میلیارد تومان دارد و استقلال برای حضور در آسیا، باید این مبلغ را به حساب سرمربی ایتالیایی واریز کند وگرنه برای دومین سال متوالی، از حضور در لیگ قهرمانان آسیا منع خواهد شد. اتفاقی که هرگز به مذاق ریکاردو ساپینتو خوش نخواهد آمد.

1836103

با وجود جذب نشدن بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی و عدم دریافت پاداش و پرداخت نشدن برخی مطالبات، اما سرمربی پرتغالی توانست تیمش را در کورس نگه دارد و آنها شانس بالایی برای قهرمانی دارند. با این حال، واریز نشدن 100 میلیارد به حساب استراماچونی و حذف از آسیا، می تواند تبعات سنگینی برای آنها داشته باشد.

استقلالی‌ها روز جمعه باید به مصاف ذوب آهن بروند اما ممکن است روز بازی، خبر حذف از آسیا و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، جو اردوی آبی ها را تحت تأثیر قرار دهد. مشکلی که در زمان سه مدیرعامل، حل نشد و علی فتح‌الله‌زاده نیز در تمامی 6 ماه گذشته با علم به این موضوع، نتوانسته است قدمی در راه حل این معضل بردارد.

1836104

ساپینتو حتی در نشست خبری پس از بازی با فولاد نیز با گلایه از عدم پرداخت مطالبات اعضای تیمش، گفت که همه درباره استراماچونی حرف می زنند. اما اکنون نه تنها طلب سرمربی پرتغالی و بازیکنانش پرداخت نشده، بلکه طلب استرا نیز به حساب تو واریز نشده تا استقلال در یکی از بحرانی ترین روزهای خود قرار بگیرد.

تنها 2 روز کاری برای پرداخت طلب استراماچونی فرصت باقی است. حتی اگر فردا نیز این مبلغ به حساب او واریز شود، پروسه تأیید دریافت آن زمان بر خواهد بود. باید دید سرانجام این پرونده چگونه حل خواهد شد و ساپینتو می تواند تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها