کد خبر : 1897785 | 07 فروردين 1402 ساعت 22:01 | 33.1K بازدید | 29 دیدگاه

فضای رقابتی و پرنشاط در تمرینات صدرنشین؛

کری سنگین سپاهانی‌ها در باغ فردوس (عکس)

تمرینات تیم فوتبال سپاهان با وجود غیبت 6 بازیکن به صورت جدی و پرانرژی در کمپ باغ فردوس ادامه دارد.

کری سنگین سپاهانی‌ها در باغ فردوس (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان از آن دسته تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌رود که هم پرستاره است و هم مربی‌ای در اختیار دارد که برای استفاده از بازیکنان جوان و ناشناخته هیچ باکی به دل راه نمی‌دهد.
در این شرایط پس طبیعی است که تمرینات سپاهان با انگیزه و روحیه بالایی از سوی تمام بازیکنان دنبال می‌شود؛ چرا که بازیکنان اصلی به خوبی می‌دانند به واسطه نام و گذشته‌ای که داشته‌اند، حاشیه امنیت آنچنانی ندارند و از سوی دیگر بازیکنان جوان سرشار از انگیزه هستند تا فرصت خودنمایی به آنها داده شود.

1836110

این شرایط سبب ایجاد جوی منحصر به فرد در سپاهان با رهبری مورایس شده و حتی در تمرینات نیز رقابتی سنگین وجود دارد، که هم بازیکنان جوان در آن مشارکتی جدی دارند و هم ستاره‌های تیم؛ جوی که سبب می‌شود همینطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، دانشگر برای پیروزی مقابل جوان‌ترها خط و نشان بکشد و غریو شادی سر بدهد و در مقابل جوان‌ها نیز شادی مضاعفی از برتری احساس کنند. 
سپاهان در حال حاضر با 3 امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و فضای که توسط مورایس و دستیارانش ایجاد شده، گاهی حتی خود آنها را هم مانند وضعیتی که از تکسیرا در تصویر می‌بینید، هیجان‌زده می‌کند.

1836109


عکس‌ها یاسر جمالی

دیدگاه‌ها