کد خبر : 1897794 | 07 فروردين 1402 ساعت 22:44 | 7K بازدید | 21 دیدگاه

خیال رئال راحت شد: مصدومیت کورتوا جدی نیست

تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید، که به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد و به مادرید بازگشت به دیدار روز یکشنبه رئال مقابل وایادولید خواهد رسید.

خیال رئال راحت شد: مصدومیت کورتوا جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، وقتی خبر مصدومیت تیبو کورتوا و ترک اردوی تیم ملی بلژیک توسط او در روزهای گذشته منتشر شد رئال مادرید نگران از دست دادن طولانی‌مدت دروازه‌بان شماره یک خود شد. این در آستانه دیدار روز یکشنبه مقابل وایادولید برای لوس بلانکوس خبر تلخی بود.

اما امروز رسانه‌‌ها در اسپانیا گزارش دادند مصدومیت دروازه‌بان بلژیکی جدی نیست و پزشکان رئال مادرید به کارلو آنچلوتی اطلاع داده‌اند کورتوا روز یکشنبه می‌تواند در مقابل وایادولید به میدان برود.

1836138

این سنگربان 30ساله در روزهای اخیر در بازی تیم ملی کشورش مقابل سوئد به صورت کامل در زمین حضور داشت اما در پایان مسابقه مشخص شد او از ناحیه رباط پای راست دچار کشیدگی شده است و به همین علت اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد تا مشخص شود در بازی دوستانه فردا شب مقابل آلمان به میدان نخواهد رفت.

رئال که به محض شروع دوباره لیگ‌های باشگاهی برنامه فشرده‌ای در پیش دارد بابت مصدومیت کورتوا به شدت نگران بود. بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا این مصدومیت کورتوا تازه نیست و او در جریان دیدار برگشت رئال مقابل لیورپول در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان هم از این ناحیه احساس مشکل کرده بود.

کورتوا در فصل جاری در رقابت‌های مختلف تا کنون 32 بازی انجام داده و به ندرت بازی‌ای را به دلیل مصدومیت از دست داده است. او در فصل جاری برای لوس بلانکوس 10 کلین‌شیت ثبت کرده است و درخشش او از کلیدهای موفقیت رئال در ادامه فصل خواهد بود.

دیدگاه‌ها