کد خبر : 1897835 | 08 فروردين 1402 ساعت 10:02 | 21.6K بازدید | 9 دیدگاه

در گفت‌وگو با کوریره دلا اسپورت فاش شد:

پیرلو آماده پذیرفتن سکان هدایت یوونتوس

آندره‌آ پیرلو در گفت‌وگو با یک روزنامه ایتالیایی برای قبول هدایت یوونتوس ابراز تمایل کرد.

پیرلو آماده پذیرفتن سکان هدایت یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، یک روز بعد از کسب اولین برد تیم ملی ایتالیا در دور انتخابی یورو 2024 که جلد روزنامه‌های این کشور را به تسخیر خود در آورده بود، روزنامه‌های امروز ایتالیا خبرهای متفاوت‌تری برای خوانندگان خود دارند. خبر تمایل آندره‌آ پیرلو برای هدایت یوونتوس و پیشنهادات هیجان‌انگیز برای متئو رتگی روی جلد روزنامه‌های امروز خودنمایی می‌کنند.

روزنامه کوریره لو اسپورت با انتشار عکسی از ستاره جدید خط حمله ایتالیا و اشاره به تمایل باشگاه‌های بزرگ برای جذب این بازیکن بعد از زدن دو گل ملی در دو دیدار تیتر زد: "این روزها همه رتگی را می‌خواهند." روی صفحه نخست این روزنامه همچنین عکسی از دوشان ولاهوویچ که در بازی شب گذشته تیمش مقابل مونته‌نگرو دبل کرد دیده می‌شود.

1836223

گاتزتا دلو اسپورت تیتر یک خود را به آندره‌آ پیرلو اختصاص داده است. اسطوره باشگاه یوونتوس که در سال‌های نخست مربیگری قرار دارد در گفت‌وگو با این روزنامه در پاسخ به این سوال که اگر با پیشنهاد مربیگری یووه مواجه شود چه می‌کند؟ گفته است: "اگر یک باشگاه بزرگ به شما پیشنهاد دهد نه نمی‌گویید." او تلویحا برای این پست مهم ابراز تمایل کرده و همچنین با اشاره به پیشنهاد تمدید قرارداد کاراگمروک اعلام کرده که هنوز برای فصل بعد تصمیم قطعی نگرفته است.

1836224

در بخش دیگری از صفحه نخست روزنامه گاتزتا دلو اسپورت عکسی از کارلوس دونگا کنار کارلو آنچلوتی دیده می‌شود که پیراهن تیم ملی برزیل را به تن کرده است. در کنار این عکس نقل قولی از کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی برزیل دیده می‌شود که گفته است: "کارلو آنچلوتی ایده‌آل‌ترین گزینه برای برزیل است. با او حتما موفق می‌شویم."

دیدگاه‌ها