کد خبر : 1897860 | 08 فروردين 1402 ساعت 11:55 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

دومین قضاوت داور ایلامی

نساجی - گل‌گهر، محک عیار امیر ایار

امیر ایار اولین داور ایلامی در لیگ برتر، قضاوت دیدار دو تیم نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان را برعهده دارد.

نساجی - گل‌گهر، محک عیار امیر ایار

به گزارش "ورزش سه" دو تیم نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در قائمشهر به مصاف هم می‌روند. شاید این دیدار از نظر جدولی به نظر حساسیت خاصی نداشته باشد، اما برای هر دو مربی جوان این رقابت محکی جدی است. از یک طرف این اولین دیدار رسمی الهویی به عنوان سرمربی روی نیمکت سیرجانی‌ها بعد از رفتن امیر قلعه‌نویی است و در سمت دیگر انتظار طولانی مطهری برای پیروزی، این بازی را حساس‌تر از وضعیت امتیازی برای دو تیم کرده است.

برای این دیدار امیر ایار به عنوان قاضی میدان انتخاب شده. ایار پیش از این به عنوان اولین داور ایلامی در لیگ برتر، دیدار فولاد خوزستان و ماشین‌سازی را سوت زده بود. او از جمله داوران پرشمار جوانی است که افشاریان این فصل برای قضاوت در لیگ برتر انتخاب کرده. داورانی بعضا با اشتباهات تاثیر گذار و مهلک برای تیم‌ها تا اینجای فصل. پیش از این، این داور ایلامی در هفته ۱۵ دیدار تیم‌های سپاهان و مس کرمان را در نقش جهان سوت زده بود. در آن دیدار زردپوشان با دو گل حریف خود را شکست دادند و ایار تنها یک بار و در دقیقه ۷۸ از کارت زرد خود استفاده کرد. 

امیر ایار حالا دیداری نزدیک و حساس برای مربیان جوان دو تیم نساجی و گل گهر را در ورزشگاه وطنی قائمشهر و در مقابل هواداران پرشور نساجی سوت میزند و این به نظر محک خوبی برای داور ایلامی است تا عیار خود را نشان دهد.

دیدگاه‌ها