کد خبر : 1897868 | 08 فروردين 1402 ساعت 12:30 | 26.9K بازدید | 11 دیدگاه

در تلویزیون لهستان فاش شد

اخبار شیرین خانوادگی یورگن کلوپ

یورگن کلوپ در یک گفت‌وگو تلویزیونی خبر از پدربزرگ شدنش داد.

اخبار شیرین خانوادگی یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی 55 ساله لیورپول در گفت‌وگویی تلویزیونی با لوکاش پیشچک، ستاره سابق باشگاه دورتموند برای تلویزیون لهستان فاش کرد که قرار است پدربزرگ شود.

یورگن کلوپ و همسرش اولا هیچ فرزندی با هم ندارند، اما هر کدام پسرانی را از ازدواج اول خود دارند که یکی از آن‌ها قرار است خانواده را صاحب اولین نوه کند. پسر اولا، دنیس نام دارد که در سن 35 سالگی به زودی پدر خواهد شد.

کلوپ و همسر فعلی‌اش در سال 2005 زمانی که اولا به عنوان یک پیشخدمت در رستوران کار می‌کرد باهم آشنا شده و پس از اولین دیدار تصمیم به ازدواج گرفتند.

1836267

یورگن کلوپ اخیرا قرارداد خود را تا سال 2026 تمدید کرد و خیلی‌ها همسر او اولا را که به زندگی در لیورپول علاقه دارد را عامل اصلی این تصمیم می‌دانند. همسر سرمربی لیورپول بارها برای تشویق او در ورزشگاه آنفیلد حضور پیدا کرده است و رابطه بسیار خوب این زوج طی سال‌های طولانی تداوم داشته است.

کلوپ که برای خوشحال کردن اولا لیورپول را برای ادامه کارش انتخاب کرد حالا در فصلی که خیلی باب میلش نیست با یک خبر شیرین مواجه شده است. او خبر پدربزرگ شدنش را در برنامه تلویزیونی کشور لهستان با خوشحالی تمام اعلام کرده و تاکید کرد که به این اتفاق بزرگ افتخار می‌کند.

دیدگاه‌ها