کد خبر : 1897878 | 08 فروردين 1402 ساعت 13:18 | 40.9K بازدید | 7 دیدگاه

کسب تجربه و یادگیری

هدف کنیا از بازی برابر ایران مشخص شد!

تیم ملی کنیا با هدف کسب تجربه از رویارویی برابر یک تیم قدرتمند با ایران بازی خواهد کرد.

هدف کنیا از بازی برابر ایران مشخص شد!

به گزارش "ورزش سه" انگین فیرات، سرمربی تیم ملی کنیا می‌گوید که انتظار تجربه و یادگیری سختی برای تیمش دارد زیرا آن‌ها سه‌شنبه شب در یک بازی دوستانه بین‌المللی در تهران به مصاف ایران می‌روند.

این مربی ترکیه‌ای تاکید کرده است که تمرکزش روی کسب نتیجه مقابل تیم ایران نیست، بلکه بیشتر به دنبال تجربه رویارویی با یک تیم قوی‌تر و نحوه مقابله با فشار ناشی از آن است: "مردم درباره پیروزی و کسب نتیجه صحبت می‌کنند و من این را درک نمی‌کنم. برای من برنده شدن هدف  نیست. نکته این است که بازیکنان بفهمند ما کجا هستیم و به کجا باید برسیم."

او اضافه کرد: "این مسابقه برای ما مجالی برای یادگیری و نشان دادن شخصیت است و ما به عنوان یک تیم می‌بینیم که چگونه می‌توانیم مقابل یک تیم کلاس جهانی کار کنیم. آخرین باری که کنیا در یک بازی دوستانه با یک تیم سخت روبه‌رو شد کی بود؟"

ایران اخیراً در یک بازی دوستانه با روسیه روبه‌رو شد که به تساوی 1-1 منجر شد و فیرات می‌گوید که انتظار دارد آن‌ها در روز چهارشنبه برابر کنیا هم سرسخت وارد شوند: "ما تمام اطلاعات در مورد ایران را داریم. من پنج سال در ایران کار کرده‌ام و آن‌ها را به خوبی می‌شناسم. من قبلاً به بازیکنان گفته بودم که چگونه بازی خواهند کرد و ما همه جزئیات را در اختیار داریم. ما با یک تیم برتر روبه‌رو خواهیم شد و این چیزی است که می‌خواهیم. من به بچه‌ها گفتم که کار سخت خواهد بود، اما باید فشار بیاوریم."

ستاره‌ها اولین بازی بین‌المللی خود را از 16 نوامبر 2021 انجام می‌دهند، زمانی که در آخرین بازی مقدماتی جام جهانی 2022 در نایروبی با رواندا روبه‌رو شدند و 2-1 پیروز شدند. این چهارمین تجربه حضور فیرات روی نیمکت کنیا خواهد بود.

دیدگاه‌ها