کد خبر : 1897902 | 08 فروردين 1402 ساعت 15:51 | 28.4K بازدید | 32 دیدگاه

استقلال همچنان منتظر برگزاری جلسه همراه اول!

باشگاه استقلال هنوز موفق نشده است که برای پرداخت مطالبات استراماچونی، با اپراتور همراه اول به توافق برسد.

استقلال همچنان منتظر برگزاری جلسه همراه اول!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین و تنها راهکار باشگاه استقلال برای پرداخت طلب سنگین آندره‌آ استرماچونی، متوسل شدن به یکی از اسپانسرهای خود است. همراه اول که از حمایت کننده‌های مالی آبی‌ها به شمار می‌رود، آخرین روزنه امید مدیران استقلال است.

در روزهای گذشته، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال جلسات و مکاتبات فراوانی با مدیران همراه اول داشت تا بتواند رضایت آن‌ها جهت دریافت درآمد حاصل از اسپانسری فصل بعد را به دست بیاورد و اصطلاحا آبی‌ها مبلغ قرارداد فصل بعد را زودتر از موعد دریافت کنند.

مسئله‌ای که به نظر می‌رسد در فاصله 72 ساعت تا پایان زمان مهلت دریافت مجوز حرفه‌ای استقلال جهت حضور در آسیا بی‌نتیجه بوده است. در اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی آبی‌ها منتشر کرده، آمده است که آن‌ها همچنان در انتظار تصمیم نهایی همراه اول هستند.

در متن این بیانیه آمده است: مذاکرات مدیران عامل همراه اول و باشگاه استقلال طی روزهای اخیر ادامه یافته و دو جلسه هم میان دکتر اخوان و دکتر فتح‌الله‌زاده برگزار شده و پیشنهادات باشگاه استقلال، به همراه اول ارائه شده است.

در بخش پایانی نیز ذکر شده است: مذاکرات مستقیم میان مدیران عامل هر دو مجموعه ادامه دارد و باشگاه استقلال منتظر برگزاری جلسه هیئت مدیره همراه اول جهت پیشبرد مسائل مشترک است.

دیدگاه‌ها