کد خبر : 1897921 | 08 فروردين 1402 ساعت 18:59 | 40K بازدید | 21 دیدگاه

احتمال جذاب برای بارسا: رسیدن به رئال در تعداد جام‌ها

در صورتی که بارسلونا به خواسته خود برای به دست آوردن قهرمانی لالیگای 1937 دست پیدا کند و لالیگا و کوپا دل‌ری امسال را فتح کند ممکن است از نظر تعداد جام‌های قهرمانی به رئال مادرید برسد.

احتمال جذاب برای بارسا: رسیدن به رئال در تعداد جام‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا مدت‌ها است که از فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌خواهد قهرمانی‌اش در لالیگای 1937 رسما به نام این باشگاه ثبت شود. قهرمانی‌ای که در میانه جنگ داخلی اسپانیا به دست آمده بود.

فدراسیون فوتبال اسپانیا تا این لحظه با این درخواست بلوگرانا مخالفت کرده و مدعی است که فدراسیون فوتبال اسپانیا در آن زمان مسئول برگزاری لیگ فوتبال نبوده است. اما تصمیم اخیر فدراسیون برای ثبت قهرمانی دو تیم دپورتیوو لاکرونیا و لوانته در جام‌ حذفی اسپانیا در همان سال‌ها باعث شده بارسا به موفقیت در رسیدن به خواسته‌اش امیدوارتر بشود.

لیگ باشگاه‌ها در سال 1937 در مناطقی از اسپانیا برگزار شد که کودتای ژنرال فرانکو در آن نقاط هنوز قدرت را تصاحب نکرده بود. به همین علت است که بسیاری از باشگاه‌های اسپانیایی که در آن سال در مناطق تحت کنترل فرانکو بوده و در رقابت‌ها حضور نداشتند این فصل را به رسمیت نمی‌شناسند.

در صورتی که بارسا به خواسته خود برسد تعداد قهرمانی‌هایش در لیگ فوتبال اسپانیا از 26 به 27 قهرمانی خواهد رسید. از این گذشته تعداد کل جام‌های بارسا به عدد 94 می‌رسد. رئال مادرید در حال حاضر 96 جام در تاریخ خود دارد.

1836370

هر دو باشگاه بزرگ اسپانیا در رقابت برای رسیدن به صدمین جام تاریخ خود هستند. بارسا در این فصل شانس این را دارد که در تعداد قهرمانی به رکورد رئال برسد. آن‌ها علاوه بر این قهرمانی تاریخی در صورتی که در فصل جاری لالیگا به قهرمانی برسند و کوپا دل‌ری را هم فتح کنند 96 جامه شده با رئال مادرید مساوی خواهند شد. البته به شرطی که رئال مادرید امسال در لیگ قهرمانان جام قهرمانی را به دست نیاورد.

دیدگاه‌ها