کد خبر : 1897922 | 08 فروردين 1402 ساعت 19:27 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

دژان کولوسفسکی:

بازیکنان تاتنهام از تصمیم باشگاه حمایت می‌کنند

دژان کولوسفسکی، مهاجم تاتنهام، می‌گوید بازیکنان این تیم از تصمیم مدیریت باشگاه برای اخراج آنتونیو کونته حمایت می‌کنند و مشکلی با این تصمیم ندارند.

بازیکنان تاتنهام از تصمیم باشگاه حمایت می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه باشگاه تاتنهام اعلام کرد آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی خود را بعد از حدود 18 ماه فعالیت در این باشگاه اخراج کرده است.

این تصمیم تاتنهام بعد از آن گرفته شد که کونته در یک مصاحبه مطبوعاتی جنجالی انتقادهای تندی به بازیکنانش وارد و باشگاه را به نداشتن ذهنیت یپروزی متهم کرد. این مصاحبه مطبوعاتی بعد از تساوی 3-3 تاتنهام مقابل تیم قعرنشین ساوتهمپتون برگزار شده بود.

دژان کولوسفسکی که مثل دیگر بازیکنان تاتنهام در حال حاضر زیر نظر کریستین استلینی، دست راست کونته، فعالیت می‌کند می‌گوید با اینکه کونته را دوست دارد چون او مربی‌ای بود که کولوسفسکی را به تاتنهام منتقل کرد اما همه بازیکنان تاتنهام از تصمیم باشگاه در اخراج کونته حمایت می‌کنند و مشکلی با آن ندارند.

1836372

کولوسفسکی در این باره گفت: "تصمیم‌گیری درباره این مسائل به عهده من نیست. هر کس که مربی تیم باشد ما بازیکنان همیشه او را قبول خواهیم کرد و برای مربی‌مان بازی می‌کنیم. باشگاه تصمیم خود را گرفته چون معتقد بوده این تصمیم به نفع تیم است و ما بازیکن‌ها همگی پشت باشگاه ایستاده‌ایم و از تصمیمش حمایت می‌کنیم."

او در ادامه گفت: "وقتی کسی که با او کار کرده‌اید و رابطه نزدیکی پیدا کرده‌اید ترک‌تان می‌کند بدون شک ناراحت‌کننده است. ولی زندگی ادامه دارد و ما هم باید از این شرایط عبور کنیم. کونته برای این تیم چهره مهمی بود. من از او چیزهای زیادی آموختم و هرگز فراموشش نخواهم کرد. فعلا با دستیار کونته کار می‌کنیم و باید ببینیم فصل آینده چه کسی هدایت تیم را به عهده می‌گیرد. ولی من از لندن و از تاتنهام واقعا راضی هستم و از بازی در اینجا لذت می‌برم."

1836373

دیدگاه‌ها