کد خبر : 1897923 | 08 فروردين 1402 ساعت 19:08 | 143.3K بازدید | 65 دیدگاه

۶ تغییر برای بردن در بازی دوم

ترکیب تیم ملی برای بازی با کنیا اعلام شد

امیر قلعه‌نویی با انجام ۶ تغییر نسبت به بازی با روسیه، ترکیب خود برای جدال با کنیا را اعلام کرد.

ترکیب تیم ملی برای بازی با کنیا اعلام شد

به گزارش “ورزش سه” از ساعت ۲۰:۳۰ امشب، تیم ملی ایران در د‌ومین بازی تدارکاتی خود در سال ۱۴۰۲ برابر کنیا قرار می‌گیرد.

به همین دلیل امیر قلعه‌نویی با انجام ۶ تغییر در ترکیب ایران نسبت به بازی با روسیه، یازده بازیکن منتخبش برای مصاف با شاگردان انگین فیرات را به این شرح اعلام کرده است:

اولین تغییر روی خط دروازه صورت گرفته و با نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند، نوبت به پیام نیازمند رسیده که جلوتر از سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی، وظیفه حراست از دروازه تیم ملی را بر عهده بگیرد. گلر با تجربه‌ای که چند سال قبل در باشگاه سپاهان زیر نظر قلعه‌نویی کار کرده است.

در خط دفاعی چهار نفره مدنظر قلعه‌نویی نیز، دو تغییر انجام شده است. صادق محرمی به جای رامین رضاییان در سمت راست دفاعی بازی می‌کند. اما در جدال امشب آرمین سهرابیان به جای شجاع خلیل‌زاده زوج خط دفاعی کنعانی‌زاده خواهد بود. همچنین دفاع چپ ایران نیز دست نخورده باقی مانده و کاپیتان حاج صفی در آن پست بازی می‌کند.

در پست هافبک مرکزی هم تغییراتی صورت گرفته است. در حالی که سعید عزت‌اللهی و امید نورافکن در مسابقه با روسیه در این جایگاه بازی می‌کردند، اما این مرتبه قلعه‌نویی تصمیم گرفته از محمد کریمی و روزبه چشمی به طور همزمان استفاده کند.

جلوتر از این دو، سه مهره هجومی تیم ملی نیز، محمد محبی، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش هستند. بازیکنانی که به عنوان وینگر چپ و راست و بازیکن پشت مهاجم بازی می‌کنند. می‌توان گفت که جهانبخش با توجه به رفع مصدومیتش، جایگزین علی قلی‌زاده در ترکیب شده است.

همچنین تک مهاجم تیم ملی به مانند جدال با روسیه، شهریار مغانلو خواهد بود و باید دید او سرانجام موفق به ثبت اولین گل ملی خود خواهد شد یا خیر.

1836374

ترکیب ایران برابر کنیا به شرح زیر است:

پیام نیازمند، آرمین سهرابیان، حسین کنعانی‌زاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی، محمد کریمی، روزبه چشمی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی و شهریار مغانلو

دیدگاه‌ها