کد خبر : 1897925 | 08 فروردين 1402 ساعت 19:29 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت علی جهان:

فقط یک تغییر در خط حمله تیم ملی ایران

حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب ثابت، تنها تغییر خط حمله ایران نسبت به بازی با روسیه است.

فقط یک تغییر در خط حمله تیم ملی ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در اولین گام زیر نظر امیر قلعه نویی با ارائه نمایشی خوب در ورزشگاه آزادی برابر روسیه به تساوی 1-1 رضایت داد و حالا تیم این سرمربی باتجربه امشب به مصاف تیم ملی کنیا خواهد رفت. در اولین دیدار، امیر قلعه نویی از شهریار مغانلو، محمد محبی و علی قلی زاده در خط حمله بهره برد و مهدی طارمی نیز پشت مهاجم نوک و در قالب یک هافبک نفوذی و آزاد در زمین حاضر شدند.

به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی ایران از عملکرد بازیکنانش در اولین دیدار رضایت داشته و حالا فقط یک تغییر در بخش هجومی ترکیب ایجاد شده است. علیرضا جهانبخش، ستاره باتجربه تیم ملی ایران که بازی با روسیه را به دلیل سرماخوردگی از دست داده بود، امروز به جای قلی زاده در ترکیب ثابت قرار دارد و جای سه بازیکن دیگر در بین 11 نفر ابتدایی محفوظ مانده است.

این ستاره خلاق که در این فصل در لیگ هلند عملکرد خوبی داشته، امروز برای اولین بار زیر نظر امیر قلعه نویی به میدان خواهد رفت. عملکرد هجومی تیم ملی ایران در بازی با روسیه موجب امیدواری هواداران فوتبال شده و آن‌ها امیدوارند امروز در دیداری ساده‌تر مقابل کنیا، شاهد خلق موقعیت‌های گلزنی فراوانی روی دروازه این تیم نیز باشیم.

دیدگاه‌ها