کد خبر : 1897938 | 08 فروردين 1402 ساعت 21:28 | 54K بازدید | 27 دیدگاه

در آرژانتین سر مسی دعوا شده! (عکس)

لیونل مسی به بهانه جدیدی برای رقابت دو غول فوتبال این کشور ریورپلاته و بوکاجونیورز تبدیل شده است.

در آرژانتین سر مسی دعوا شده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش اهدای پیراهن باشگاه ریورپلاته به لیونل مسی توسط مارسلو گایاردو در آرژانتین خبرساز شد امروز رقیب سنتی ریور هم از قافله عقب نماند و توسط ریکلمه پیراهن باشگاه بوکاجونیورز با شماره 10 و نام لیونل مسی به این ستاره بزرگ فوتبال آرژانتین اهدا شد.

لیونل مسی در کشورش آرژانتین تنها در یک باشگاه عضویت داشته: باشگاه دوران کودکی‌اش نیوولز اولدبویز که باشگاه شهر زادگاه او روساریو است. ابرستاره آرژانتینی از دوران نوجوانی به بارسلونا پیوست و از همان زمان فوتبال باشگاهی را در اروپا دنبال می‌کند.

شاید به همین خاطر است که مسی هیچ‌گاه در آرژانتین به دلیل رقابت‌های شدید بین باشگاه‌های بزرگ و تاریخی این کشور از طرف گروهی از هواداران مورد بی‌مهری نبوده است.

این روزها که مسی به عنوان قهرمان اصلی آرژانتین و فاتح جام جهانی محبوب همه مردم کشورش است و در فیفادی اخیر به همراه آلبی‌سلسته در خاک آرژانتین حضور دارد بین دو باشگاه شهر بوئنوس آیرس، ریورپلاته و بوکاجونیورز، رقابتی برای نزدیک شدن به مسی آغاز شده است.

1836393

ریورپلاته در این راه پیش‌قدم شد و چندی پیش این باشگاه تصویری منتشر کرد که نشان می‌داد مارسلو گایاردو در کنار لیونل مسی ایستاده و پیراهن باشگاه را که نام و شماره مسی بر پشت آن حک شده به اسطوره فوتبال کشورش تقدیم کرده است. این عکس با چنان استقبالی از سوی هواداران ریور مواجه شد که در حساب رسمی باشگاه در اینستاگرام 1.5 میلیون بار لایک شد.

بوکاجونیورز هم امروز به حرکت باشگاه رقیب واکنش نشان داد و خوان ریکلمه تصویری منتشر کرد که او را با در کنار لئو مسی نشان می‌داد. ریکلمه پیراهن آبی‌رنگ باشگاه بوکا را به مسی تقدیم کرده که نام او در کنار شماره 10 بر پشت آن حک شده است. حالا نوبت هواداران بوکا جونیورز است که به هواداران باشگاه رقیب نشان بدهند قصد واگذاری مسی به آن‌ها را ندارند.

1836394

تلاش‌های ریور و بوکا البته بیشتر نمادین به نظر می‌رسد چرا که اخبار و گزارش‌ها نشان می‌دهد لیونل مسی دست کم تا آینده قابل پیش‌بینی بعید است برای ادامه فوتبالش به آرژانتین برگردد. مسی قصد دارد فعلا فوتبال باشگاهی را در اروپا دنبال کند. احتمال تمدید قرارداد او با پاری سن ژرمن یا بازگشت او به بارسا در حال حاضر بیشترین احتمال را دارد.

1836395

دیدگاه‌ها