کد خبر : 1897943 | 08 فروردين 1402 ساعت 21:40 | 3.4K بازدید | 2 دیدگاه

نیمه اول ایران-کنیا، با میل هجوم اما در بن‌بست

نمایش نیمه اول تیم ملی مقابل کنیا چندان به دل هواداران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی ننشست.

نیمه اول ایران-کنیا، با میل هجوم اما در بن‌بست

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه ایران تلاش می‌کرد مثل مسابقه قبلی با سه بازیکن در خط حمله و با حمایت دو وینگر چپ و راست پرس سنگین را روی خط دفاع کنیا وارد کند اما در نهایت این نیمه بدون خلق حتی یک موقعیت جدی روی دروازه حریف به پایان رسید. حال آنکه ایران در بازی روسیه در نیمه اول بارها و بارها دروازه حریف را تهدید کرده بود.

در عین حال کنیا در این نیمه دو، سه بار با فرار از سمت راست دروازه تیم ملی را با خطر مواجه کرد و حتی می‌شود گفت موقعیت‌های جدی‌تری را نسبت به ایران به وجود آورد؛ اگرچه کنترل بازی به صورت کلی در اختیار ملی‌پوشان فوتبال ایران بود‌.

1836409

در این نیمه ایران البته بازیکنانی هم داشت که نمایش قابل قبولی داشتند مثل محمد کریمی یا محمد محبی و حتی حسین کنعانی‌زادگان و آرمین سهرابیان، دو دفاع وسط ایران؛ اما از اغلب بازیکنان حاضر در زمین انتظار بیشتری نسبت به آنچه که در این بازی ارائه دادند می‌رفت به خصوص که میزان اشتباهات بسیار بالا بود.

البته با وجود علاقه امیرقلعه‌نویی به بالا بازی کردن دو دفاع کناری و باز شدن وینگرها این اتفاق در نیمه اول کمتر رخ داد و سانترهای بلند تیم ملی هم با توجه به شرایط فیزیکی بازیکنان حریف به نتیجه نرسید.

1836411

برخلاف بازی روسیه، ایران در نیمه دوم تعویض‌های سریع‌تری را به خصوص در خط جلو در پیش داشت.

رامین رضاییان به جای محرمی، میلاد سرلک جای محمد کریمی و مهدی ترابی نیز جایگزین علیرضا جهانبخش شد تا ایران شکل هجومی جدیدی به خود بگیرد.

دیدگاه‌ها