کد خبر : 1897958 | 08 فروردين 1402 ساعت 22:45 | 20.4K بازدید | 5 دیدگاه

طوفان 10 دقیقه‌ای بلژیک در کلن: شوک به آلمان (عکس)

تیم ملی بلژیک امشب در بازی دوستانه با آلمان در شهر کلن طوفانی آغاز کرد و در همان 10 دقیقه اول دو بار دروازه مانشافت را گشود.

طوفان 10 دقیقه‌ای بلژیک در کلن: شوک به آلمان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که به عنوان میزبان رقابت‌های یورو 2024 به شکل اتوماتیک سهمیه حضور در این رقابت‌ها را در اختیار داشته و در بازی‌های انتخابی شرکت نمی‌کند از فیفادی اخیر برای انجام بازی‌های دوستانه استفاده کرده است.

ژرمن‌ها روز شنبه در ماینتس به مصاف پرو رفتند و به لطف دو گل نیکلاس فولکروگ با پیروزی 2-0 به کار خود پایان دادند. اما هانسی فلیک و تیمش امشب در مواجهه با محکی جدی‌تر به مصاف بلژیک رفتند. تیمی که با مربی جدیدش دومنیک تدسکو شرایطی متفاوت را نسبت به دوران روبرتو مارتینز تجربه می‌کند.

با اینکه آلمان در خانه‌اش بازی می‌کرد اما از همان دقایق ابتدایی مشخص بود که بلژیک تمایل بیشتری برای پیشروی دارد. اولین حمله شاگردان تدسکو در دقیقه 3 اتفاق افتاد که پاس عمقی خوب کاراسکو را تراشتگن با هوشیاری و خروج به موقع دفع کرد.

در حالی که آلمان در دقایق بعدی با حرکت گورتزکا و شوت گنابری یک موقعیت روی دروازه بلژیکی‌ها خلق کرد اما از دقیقه 6 تا دقیقه 10 بلژیک موفق شد تیم هانسی فلیک را شوکه کند. آلمان در این چهار دقیقه دو بار دروازه‌اش را باز شده دید تا این بازی دوستانه برای مانشافت به بدترین شکل ممکن آغاز شود.

در حالی که ساعت ورزشگاه راین‌انرژی شهر کلن دقیقه 6 را نشان می‌داد لوکاکو با تصاحب توپ یک حمله را آغاز کرد و توپ را به دی‌بروینه سپرد. او متوجه شد که یانیک کاراسکو در سمت چپ فضایی گسترده در مقابل دارد و این ستاره اتلتیکو مادرید با عبور از وولف شوتی پرقدرت به سمت دروازه آلمان شلیک کرد که تراشتگن را هم تسلیم کرد تا اولین گل بلژیک به ثمر برسد.

1836443
1836444

تنها سه دقیقه بعد بلژیکی‌ها اختلاف را به دو گل رساندند. این گل هم با پاس کوین دی‌بروینه به دست آمد تا ستاره باارزش منچسترسیتی نشان دهد در دوران تدسکو نقش مهمی در روند بازی بلژیک پیدا کرده است.

1836445

دی‌بروینه یک پاس بی‌کیفیت بازیکنان آلمان را قطع کرده و بدون معطلی روملو لوکاکو را پیدا کرد. مهاجم اینتر بدون اشتباه تراشتگن را مغلوب کرد تا شیاطین سرخ اروپا در خانه آلمان کار بزرگی کرده و در همان 10 دقیقه اول از حریف بزرگ‌شان با اختلاف دو گل پیش بیفتند.

1836446
1836447
1836448

دیدگاه‌ها