کد خبر : 1897964 | 08 فروردين 1402 ساعت 23:35 | 10K بازدید | 13 دیدگاه

تیموریان: امیدوارم طلسم قهرمانی در آسیا را بشکنیم

آندرانیک تیموریان گفت افتخار می‌کند که اولین دوره مربیگری‌اش را در تیم ملی شروع کرده است.

تیموریان: امیدوارم طلسم قهرمانی در آسیا را بشکنیم

به گزارش "ورزش سه"، آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی در پایان دیدار برابر کنیا و در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم به خاطر دیدار برابر روسیه، شرایط تیم در نیمه اول چندان مطلوب نبود. ولی در نیمه دوم به مراتب خیلی بهتر بازی کردیم و توانستیم برنده بازی باشیم.

وی درخصوص اینکه آینده تیم ملی را چگونه می‌بیند، اظهار داشت: امیدوارم با تدارک کادر فنی و فدراسیون فوتبال و برنامه‌ریزی‌های که صورت می‌گیرد، به سمت خوبی برود و بتوانیم طلسم ناکامی در جام ملت‌های آسیا را پس از سال‌ها بشکنیم.

ویدئو: 276125

مربی تیم ملی درباره اینکه گفته می‌شود حضور او اتفاق مثبتی در کادر فنی تیم ملی است، اظهار داشت: بالاخره من نیز مانند سایر بازیکنان تیم ملی برای این ممکلت بازی کردم و افتخار می‌کنم که اولین دوره مربیگری‌ام را در تیم ملی شروع کرده‌ام. به این موضوع خیلی خوش‌بین هستم. امیدوارم بتوانم از لحاظ اخلاقی و ورزشی به تیم ملی کمک کنم.

تیموریان درباره رابطه‌اش با بازیکنان نیز این‌گونه پاسخ داد: رابطه ما مسالمت‌آمیز و دوستانه است. به هر حال در شرایط تمرینی با یکدیگر دوست هستیم ولی در روز بازی، تمام بازیکنان باید تمرکز کافی را داشته باشند تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها