کد خبر : 1897965 | 08 فروردين 1402 ساعت 23:41 | 36.8K بازدید | 24 دیدگاه

حذف استقلال به فوتبال ایران ضربه می‌زند؛

روزبه چشمی: صدایم در نمی‌آید!

هافبک تیم ملی ایران امیدوار است با کمک مسئولان دولتی مشکل مالی استقلال برطرف شود.

روزبه چشمی: صدایم در نمی‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی پس از حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب تیم ملی ایران مقابل کنیا در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ببخشید، صدای من درنمی‌آید! از همه هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. ما باید این بازی را می‌بردیم و مسابقه قبل هم استحقاق پیروزی با اختلاف دو، سه گل را داشتیم که مساوی شد.

او ادامه داد: امروز روی یک ضد حمله غافلگیر شدیم و گل اول را دریافت کردیم، اما خدا را شکر نشان دادیم روحیه جنگندگی و تلاش داریم و توانستیم نتیجه را جبران کنیم.

هافبک ملی‌پوش استقلال در خصوص حضور امیر قلعه‌نویی و کادر فنی جدید در تیم ایران ابراز کرد: روز اول که کادر فنی و بازیکنان دور هم بودیم، هم‌قسم شدیم تا در جام ملت‌ها به موفقیت برسیم و باید قدم قدم پیش برویم و تلاش کنیم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم.

چشمی یادآور شد: نخستین اردو با کادر فنی جدید خیلی خوب بود و امیدوارم اردوها و بازی‌های دوستانه بیشتری انجام بدهیم و بازیکنان و کادر فنی قول می‌دهند تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی خواهند داشت.

1836396

او درباره مدت زمان کم آماده‌سازی و تعداد پایین فیفا دی تا شروع جام ملت‌های آسیا گفت: امیدوارم زمان را از دست ندهیم و حمایت شویم و با انجام مسابقات دوستانه مناسب، آمادگی لازم را پیدا کنیم. این اردو خوب بود ولی امیدوارم رسیدگی و اردوها بهتر باشد تا آماده جام ملت‌ها شویم.

هافبک ملی‌پوش استقلال در خصوص شرایط مالی بحرانی این باشگاه و بدهی دردسرساز استراماچونی ابراز کرد: چند نفر از ما بازیکنان پس از دیدار با نساجی گفتیم که اتفاق خیلی سنگینی برای استقلال است و قطعا پرداخت این پول کار راحتی نیست و باید مسئولان و دولت کمک کنند. یکی، دو هفته پیش هم اخبار خوبی شنیدیم که قرار است آقای مخبر قول مساعدت دادند، اما هنوز مشکل حل نشده است.

ویدئو: 276137

چشمی تاکید کرد: اگر اتفاق بدی بیفتد، تیم استقلال و فوتبال ایران ضربه بزرگی خواهد خورد. تیمی که با آن کیفیت بازی کرد و قهرمان لیگ برتر شد، حیف است از آسیا حذف شود و جز شرمندگی و شرمساری برای فوتبال ایران نمی‌گذارد و قطعا مسئولان باید کمک کنند.

دیدگاه‌ها