کد خبر : 1897966 | 08 فروردين 1402 ساعت 23:44 | 16.5K بازدید | 19 دیدگاه

پاسخ منفی ناگلزمان به تاتنهام: فعلا استراحت می‌کنم!

یولیان ناگلزمان که به تازگی از بایرن مونیخ اخراج شده به باشگاه تاتنهام که به دنبال جذب او به عنوان سرمربی جدید خود بود اطلاع داده فعلا قصد استراحت دارد و نمی‌تواند فورا هدایت این تیم را بپذیرد.

پاسخ منفی ناگلزمان به تاتنهام: فعلا استراحت می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، ناگلزمان، سرمربی جوان آلمانی، روز جمعه به شکل ناگهانی از سمت خود اخراج شد و این در حالی بود که تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسیده و در جدول بوندس‌لیگا تنها با یک اختلاف امتیاز نسبت به دورتموند در رتبه دوم قرار داشت.

بایرن مونیخ بلافاصله توماس توخل که سابقه هدایت چلسی و پی‌اس‌جی را در کارنامه داشت به عنوان جانشین ناگلزمان منصوب کرد. در سوی دیگر تاتنهام هم که روز یکشنبه آنتونیو کونته را اخراج کرد به سراغ ناگلزمان رفت و از او خواست هر چه سریع‌تر راهی لندن شده و جای خالی کونته را پر کند.

1835022

اما ساعتی پیش روزنامه انگلیسی ایونینگ استاندارد مدعی شد ناگلزمان به تاتنهام جواب منفی داده است. با اینکه دنیل لوی رئیس تاتنهام می‌خواهد هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی جدید تیمش مشخص شود اما ناگلزمان به او اطلاع داده که قصد ندارد بلافاصله روی نیمکت تیم دیگری بنشیند و ترجیح می‌دهد مدتی را استراحت کند.

برخی رسانه‌ها می‌گویند علاوه بر استراحت، یکی دیگر از دلایل احتمالی بی‌تمایل بودن ناگلزمان به نیمکت تاتنهام این است که او امیدوار است تابستان آینده گزینه‌های جذاب‌تری مثل هدایت رئال مادرید یا پاری سن ژرمن را در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها