کد خبر : 1897967 | 08 فروردين 1402 ساعت 23:47 | 33.6K بازدید | 14 دیدگاه

ترابی می‌توانست بهترین پاسور ملی شود! (عکس)

ملی‌پوش پرسپولیس پس از حضور تعویضی مقابل کنیا سه موقعیت جدی خلق کرد.

ترابی می‌توانست بهترین پاسور ملی شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی پس از اینکه نخستین بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل روسیه را به خاطر سرما خوردگی از دست داد، در مسابقه دوستانه امشب برابر کنیا به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد که ورودش به زمین با شکل هجومی بهتر برای تیم ملی ایران و حملات بیشتر روی دروازه حریف آفریقایی همراه بود.

مهدی ترابی که فصل موفقی در پرسپولیس سپری می‌کند، از شروع نیمه دوم دیدار مقابل کنیا جای علیرضا جهانبخش را در پُست وینگر گرفت که با نفوذهای خود بارها خط دفاعی حریف را آزار داد و در کنار گرفتن خطا، موقعیت‌سازی هم می‌کرد و سعی داشت تیم ملی ایران را در این دیدار به گل برساند.

1836472

ستاره پرسپولیس در کنار حرکات سریع و تکنیکی خود، سه بار در محوطه جریمه کنیا موقعیت‌سازی کرد که بی‌دقتی مهاجمان در زدن ضربات آخر کاری کرد تا فرصت‌های تیم ملی ایران از دست برود و پاس گل برای مهدی ترابی در این بازی دوستانه ثبت نشود.

ترابی پس از یک هفته استراحت، در بازگشت به میادین نشان داد هنوز آمادگی بدنی خود را حفظ کرده و با سه جلسه تمرین فشرده، آماده درخشش برای تیم ملی شده و می‌تواند در بازی آینده لیگ برتر مقابل مس رفسنجان هم برای پرسپولیس به میدان برود.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها