کد خبر : 1897978 | 09 فروردين 1402 ساعت 01:21 | 95.3K بازدید | 18 دیدگاه

خروج بولیوی از بحران در آخرین بازی رنار؛

شکست عربستان مقابل تیمی که ۱۶ ماه نمی‌بُرد!

تیم ملی عربستان دیدار تدارکاتی مقابل بولیوی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.

شکست عربستان مقابل تیمی که ۱۶ ماه نمی‌بُرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عربستان که پنج روز قبل در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ونزوئلا با نتیجه دو بر یک شکست خورده بود، سه‌شنبه شب هم در دومین مسابقه دوستانه‌اش در فیفادی به مصاف تیم ملی بولیوی رفت و باز هم در کسب پیروزی و حتی تساوی برابر این حریف نه چندان قدرتمند ناکام بود.

سعودی‌ها که برای آخرین بار هروه رنار را روی نیمکت خود می‌دیدند، از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه امیر عبدالله الفیصل دیداری تدارکاتی مقابل تیم بولیوی انجام دادند و امیدوار بودند این تیم ناکام در یک سال و نیم اخیر را شکست دهند که در انجام این کار ناموفق عمل کردند.

1836511

تیم ملی عربستان با نمایش درخشان در جام جهانی ۲۰۲۲ انتظارها را بالا برده، ولی پس از پایان کارش در این رقابت‌ها فقط یک برد برابر یمن به دست آورده و سه باخت متوالی برابر عراق، عمان و ونزوئلا داشت. این تیم نتیجه دیدار دوستانه برابر بولیوی را هم واگذار کرد تا چهار بازی آخر رنار در جمع سعودی‌ها با باخت همراه باشد.

بولیوی در دقیقه ۱۳ توسط مارسلو مورنو به گل رسید، اما عربستان یک دقیقه مانده به پایان نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شد که سالم الدوسری آن را تبدیل به گل کرد تا تیم‌ها با تساوی به رختکن بروند.

1836509

عربستان در نیمه دوم بی‌نظم کار می‌کرد که نتیجه آن دریافت یک گل دیگر بود و در ادامه نیز شاگردان رنار نتوانستند گل خورده را جبران کنند و در نهایت دو بر یک مقابل بولیوی شکست خوردند.

تیم ملی بولیوی که آخرین پیروزی خود را ۱۶ ماه قبل در مسابقه دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو به دست آورده و پس از آن در هفت بازی پیاپی شکست خورده بود، برابر عربستان از بحران خارج شد و توانست به برتری دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها