کد خبر : 1897993 | 09 فروردين 1402 ساعت 02:06 | 18.3K بازدید | 3 دیدگاه

شبیه‌سازی رحمتی زیر نور و زمین اصلی (عکس)

سرمربی آلومینیوم تصمیم گرفت تمرین تیمش قبل از دیدار با مس را زیر نور برگزار کند.

شبیه‌سازی رحمتی زیر نور و زمین اصلی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی که شرایط خوبی در آلومینیوم اراک به وجود آورده و به مرور زمان توانسته این تیم را تبدیل به یکی از بالانشینان و تیم‌های سرسخت لیگ برتر کند، حالا به دنبال یک آماده‌سازی مناسب برای شروع مجدد بازی‌هاست تا بتوانند روند فوق‌العاده‌ای را که در دور برگشت داشتند ادامه بدهند.

سرمربی جوان آلومینیوم که تیمش در ۹ مسابقه اخیرش هیچ شکستی نداشته و مقابل تیم‌های مدعی مثل سپاهان، پرسپولیس، گل‌گهر، مس رفسنجان و... به موفقیت رسیده و امتیاز کسب کرده، نمی‌خواهد با آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر تیمش از فُرم ایده‌آلی که ساخته بود، خارج شود و به همین منظور تمرینات ایرالکو را متناسب با زمان بازی‌های رسمی برگزار می‌کند.

1836540

با توجه به اینکه مسابقه بعدی آلومینیوم اراک مقابل تیم مس از ساعت ۱۹ پنج‌شنبه شب هفته جاری در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود، سیدمهدی رحمتی تصمیم گرفت تا سه جلسه تمرینی این هفته را در ساعات عصر و شب انجام بدهند که آخرین تمرین آنها کاملا زیر نور صورت گرفت.

شاگردان رحمتی که جایگاه هفتم جدول لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند و می‌خواهند به روند خوب خود مقابل مس کرمان ادامه بدهند، سه‌شنبه شب با روشن شدن پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک تمرین خود را برگزار کردند و دستورات تاکتیکی را انجام دادند تا آماده نخستین بازی سال ۱۴۰۲ شوند.

دیدگاه‌ها