کد خبر : 1898006 | 09 فروردين 1402 ساعت 06:47 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

هرگز چنین چیزی ندیده بودم؛

سرمربی هلند: بازی با جبل‌الطارق من را شوکه کرد

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، پس از پیروزی 3-0 مقابل جبل‌الطارق در مرحله مقدماتی یورو 2024، نسبت به سطح تیمش ابراز ناامیدی کرد.

سرمربی هلند: بازی با جبل‌الطارق من را شوکه کرد

به گزارش "ورزش سه"، هلند که در بازی گذشته خود در دور اول مقدماتی یورو 2024 با نتیجه 4-0 برابر فرانسه شکست خورده بود، امشب با سه گل جبل الطارق را شکست داد.

رونالد کومان پس از این پیروزی در اظهاراتی که توسط اکیپ منتشر شد، گفت: ما باید پیشرفت کنیم. من از آنچه دیدم شوکه شده‌ام. کاری که ما انجام دادیم خوب نبود. من ناامید هستم و ما باید بهتر عمل می‌کردیم. ما باید به سطح خودمان برگردیم.

وی افزود: کاری که ما انجام دادیم بسیار کم بود. سخت است؛ اما آنچه ارائه کردیم از ابتدا دقیق نبود. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. اما چیزی که من دیدم خیلی کمتر از آن چیزی بود که انتظار داشتم.

کومان سپس تاکید کرد: من در دوره‌ قبلی حضورم در تیم ملی هرگز هفته مشابهی را پشت سر نگذاشته‌ بودم و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

او در مورد بازی‌های پیش‌روی تیم ملی هلند در ماه ژوئن اظهار داشت: ما با حریفان بسیار قدرتمندی روبرو خواهیم بود و مهم این است که تیم کاملی داشته باشیم. باید سطح خود را بالا ببریم. امروز خیلی از بازیکنان خوب بازی نکردند.

دیدگاه‌ها