کد خبر : 1898024 | 09 فروردين 1402 ساعت 11:11 | 9.1K بازدید | 6 دیدگاه

فلیک: در 15 دقیقه اول انگار در زمین نبودیم!

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، بعد از شکست مقابل بلژیک تاکید کرد که تیمش شروع بدی داشت.

فلیک: در 15 دقیقه اول انگار در زمین نبودیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که به عنوان میزبان یورو 2024 به‌صورت مستقیم سهمیه حضور در این رقابت‌ها را دریافت کرده شب گذشته در دومین دیدار دوستانه خود در فیفادی جاری با نتیجه 3-2 مغلوب بلژیک شد. هانسی فلیک، سرمربی مانشافت در پایان این دیدار تاکید کرد که تیمش به چنین چالش‌هایی نیاز دارد.

او در پایان بازی با بلژیک گفت: "ما خیلی محتاط و منفعل شروع کردیم و نتوانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. بلژیک بی‌رحمانه شروع کرد. اما انگیزه و اشتیاق بالا ما را به بازی برگرداند و می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم. یک تشکر ویژه هم از تماشاگران دارم. آنها احساس کردند که تیم با تمام توان خود بازی می‌کند و برای همین ما را تا آخرین لحظه برای جبران شکست همراهی کردند."

بلژیک در 10 دقیقه نخست بازی دو بار توسط یانیک کاراسکو و روملو لوکاکو به گل رسید تا کار آلمان را سخت کند. فلیک در مورد این شروع بد تیمش گفت: "در سی دقیقه اول واقعا بد بودیم. در 15 دقیقه نخست انگار اصلا در زمین حضور نداشتیم و اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. هیچ انگیزه و اشتیاقی در این لحظات نداشتیم، ولی با گذشت نیم ساعت از بازی، بهتر شدیم و در نیمه دوم آن‌گونه که انتظار داشتیم بازی کردیم."

سرمربی تیم ملی آلمان که در همان نیمه اول دو تعویض در تیمش انجام داد تاکید کرد: "با تغییراتی که دادیم نظم تیم بیشتر شد. ما بسیار متعهد و پرانگیزه بودیم. در یک ساعت آخر بازی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم از شوک دقایق نخست که دو گل دریافت کرده بودیم خارج شویم."

1836605

دیدگاه‌ها