کد خبر : 1898033 | 09 فروردين 1402 ساعت 11:53 | 29.4K بازدید | 6 دیدگاه

امیدوارم در جام ملت‌ها موفق باشید؛

هروه رنار: چیزی ندارم که به عربستانی‌ها یاد بدهم!

یک جدایی ناگهانی عربستانی‌ها را شوکه کرد؛ اما چه برای هواداران عربستان قانع‌کننده باشد ،چه نباشد، این سرمربی فرانسوی توجیهات خودش را دارد.

هروه رنار: چیزی ندارم که به عربستانی‌ها یاد بدهم!

به گزارش "ورزش سه"، هروه رنار فرانسوی از سرمربیگری این تیم استعفا داد و شب گذشته با توجیه جدایی ناگهانی خود از سبزها، توضیح داد که دیگر چیزی برای آموزش و انتقال به بازیکنان عربستانی و تیم ملی فوتبال این کشور نداشته است. نکته جالب اینکه قرارداد او تا سال 2027 و بعد از جام ملت‌های آسیای بعدی بود، اما او ترجیح داد که حتی در این جام ملت‌ها نیز روی نیمکت عربستان ننشیند.

رنار در ویدئویی که اکانت رسمی تیم ملی عربستان در توییتر منتشر کرد، گفت: از همه کسانی که در این دوره فوق‌العاده در عربستان از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. گرفتن چنین تصمیمی آسان نبود اما می‌خواهم از دولت و وزارت ورزش تشکر کنم و مطمئناً تشکر ویژه از یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال، دارم. ما همکاری فوق‌العاده‌ای با ابراهیم، دبیرکل فدراسیون فوتبال، داشتیم. همچنین می‌خواهم از همه کارکنان به ویژه دستیار داخلی‌ام، محمد امین تشکر کنم؛ او استثنایی و فوق‌العاده بود.

وی افزود: در مسابقات مقدماتی جام جهانی با عبور از تیم‌های ژاپن و استرالیا در گروه اول شدیم و در جام جهانی نیز با پیروزی مقابل آرژانتین شروع کردیم، در دیداری که فکر می‌کنم در خاطره هواداران عربستان جاودانه بماند. در مقابل لهستان هم بازی خوبی انجام دادیم اما نتیجه مثبتی نگرفتیم، تجربه فوق‌العاده‌ای بود. امیدوارم در جام ملت‌های آسیا 2024 موفق باشید، من از شما حمایت خواهم کرد و مطمئناً اگر بتوانید قهرمان شوید، من همراه شما خواهم بود، زیرا عربستان همیشه در قلب من خواهد ماند.

وی در ادامه درباره علت جدایی‌اش در اظهاراتش به المیادین الریاضیه گفت: معتقدم هر چه دارم برای تیم ملی عربستان ارائه داده‌ام و بهتر از این نمی‌توانم انجام دهم. فکر کنم موفق شدم تیم ملی را به مرحله خوبی برسانم.

این در حالی است که اظهارات هروه رنار چندان موردتوجه هواداران عربستان قرار نگرفته و آنها همچنان از جدایی این سرمربی در آستانه جام ملت‌ها دلخور هستند.

دیدگاه‌ها