کد خبر : 1898034 | 09 فروردين 1402 ساعت 11:55 | 46.4K بازدید | 28 دیدگاه

یادگاری باارزش لئو به روم بعد از گلباران بی‌رحمانه

دروازه‌بان کوراسائو: از دریافت 7 گل تا گرفتن پیراهن مسی

الوی روم، دروازه‌بان تیم ملی کوراسائو بعد از بازی شب گذشته مقابل آرژانتین با گرفتن پیراهن لیونل مسی به آرزوی خود رسید.

دروازه‌بان کوراسائو: از دریافت 7 گل تا گرفتن پیراهن مسی

به گزارش "ورزش سه"، روی کاغذ الوی روم، دروازه‌بان لاغر و قدبلند تیم ملی کوراسائو، بعد از دریافت 7 گل از آرژانتین دلیلی برای ترک ورزشگاه سانتیاگو دل استرو با خوشحالی نداشت؛ او اما حین ترک ورزشگاه بی‌توجه به نتیجه بازی لبخند رضایتی به لب داشت که علت آن یک هدیه ارزشمند بود.

در شبی که مدافعان کوراسائو نتوانستند کمکی به روم برای جلوگیری از شکست سنگین 7-0 کنند، این دروازه‌بان دغدغه‌ای مهمتر داشت؛ او می‌خواست پیراهن لیونل مسی را به عنوان ارزشمندترین یادگاری از این دیدار مال خود کند.

روم برای اینکه به خواسته خود برسد مترصد به صدا در آمدن سوت پایان بازی بود تا از هم‌تیمی‌های خود سبقت بگیرد و پیراهن لئو را صاحب شود. او بلافاصله بعد از پایان بازی نزد مسی رفت و پیراهن آرژانتین با نام و شماره او و البته سه ستاره روی لوگو را درخواست کرد و با موافقت کاپیتان البی‌سلسته مواجه شد.

لیونل مسی بلافاصله به درخواست دروازه‌بان حریف پیراهن خود را از تن خارج کرد و آن را با پیراهن نارنجی روم تعویض کرد. به این ترتیب دیگر بازیکنان کوراسائو که از دریافت ارزشمندترین پیراهن تیم حریف بازمانده بودند سراغ دیگر بازیکنان حریف رفتند تا حداقل یک یادگاری از قهرمان جهان داشته باشند.

1836626

دیدگاه‌ها