کد خبر : 1898037 | 09 فروردين 1402 ساعت 12:14 | 16.4K بازدید | 3 دیدگاه

تمرکز روی بازیکنانی است که دعوت شده‌اند، اما...

تور اروپایی سرمربی ژاپن برای استعدادیابی!

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم‌ملی ژاپن، می‌گوید برای بازدید از نمایش بازیکنان لژیونر راهی اروپا خواهد بود.

تور اروپایی سرمربی ژاپن برای استعدادیابی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن در جام کایرن مقابل کلمبیا و اروگوئه قرار گرفت که مقابل کلمبیا به تساوی رسید و برابر اروگوئه شکست خورد. بعد از پایان این بازی، هاجیمه موریاسو اعلام کرد که او برای تماشای عملکرد بازیکنان ژاپنی راهی قاره سبز خواهد شد تا از نزدیک آنها را زیر نظر بگیرد.

او در این خصوص گفت: تمرکز روی بازیکنانی است که دعوت شده‌اند، اما در حال تماشای ویدیوهایی از بازیکنانی هستم که دعوت نشده‌اند. می‌خواهم اولویت‌بندی کنم و تماشا کنم.

به این ترتیب او علاوه بر بازیکنانی که به تیم‌ملی دعوت‌ شده‌اند، قصد دارد عملکرد نفراتی که خارج از لیستش بوده‌اند را هم ببیند تا به نوعی برای تیمش استعدادیابی کند.

موریاسو همچنین عنوان کرد: خط دفاعی ما کاملا جوان شده است. من درحالی‌که به جست‌وجوی بازیکنانی که هسته اصلی تیم خواهند بود و نحوه بازی کردن ادامه می‌دهم، همچنین می‌خواهم تا حد امکان از بازیکنان جدید دعوت کنم تا آنها را امتحان کنم.

تیم ملی ژاپن در آخرین اردوی خود 18 بازیکن لژیونر داشت که از کشورهای بلژیک، هلند، آلمان، انگلیس، اتریش و پرتغال بودند و حالا موریاسو باید برای تماشای نمایش آنها راهی این شش کشور شود.

دیدگاه‌ها