کد خبر : 1898052 | 09 فروردين 1402 ساعت 13:11 | 45.5K بازدید | 10 دیدگاه

اولین تمرین بایرن با سرمربی جدید

توخل در جلد کلوپ، مشت و لگد و خنده! (عکس)

در اولین جلسه تمرینی بایرن مونیخ زیر نظر توماس توخل لحظات جالبی را شاهد بودیم که نشان از رابطه خوب این مربی با شاگردان جدیدش دارد.

توخل در جلد کلوپ، مشت و لگد و خنده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ بعد از قطع همکاری با یولیان ناگلزمان بلافاصله توماس توخل را به عنوان جانشین او انتخاب کرد؛ سرمربی جدید بایرنی‌ها بعد از توافق با سران این باشگاه به لندن سفر کرد و روز گذشته در بازگشت به مونیخ اولین جلسه تمرینی خود با این تیم را برگزار کرد.

بسیاری از هواداران بایرن مونیخ که مشتاق دیدن سرمربی جدید بودند در محل تمرین حضور یافته و با مشقت بسیار از میان فنس‌هایی که زمین چمن را از محیط جدا کرده بود نظاره‌گر کار بایرنی‌ها زیر نظر توخل شدند.

توماس توخل تمرین اول را با چند دقیقه سخنرانی شروع کرد. او که با روحیه بالا در مونیخ حاضر شده از برنامه‌های جاه‌طلبانه خود برای تبدیل دوباره بایرن به قدرت اول اروپا صحبت و بعد از این که شاگردانش را از نظر روانی آماده کرد، فرمان شروع تمرین را صادر کرد.

سرمربی سابق تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و چلسی در سومین ماموریت بزرگ خود می‌خواهد از دو تجربه قبلی نهایت استفاده را ببرد و دوران موفق‌تری را رقم بزند. او برای اینکه جو راکد تیم بعد از نتایج و حواشی اخیر را عوض کند رفتاری متفاوت و بسیار صمیمی از خود نشان داد و در همان تمرین امروز حرکات جالبی انجام داد که سوژه عکاسان و خبرنگاران حاضر شد.

دقایقی بعد از شروع تمرین بایرن ویدیویی منتشر شد که در آن توخل به شوخی از پشت یک لگد به لروی سانه می‌زند که در حال دویدن است. به نظر می‌رسد سرمربی بایرنی‌ها قصد داشت تا با این کار مجازات روز قبل را از دل ستاره تیمش درآورده و او را دوباره سرحال کند.

در تصاویر منتشر شده توسط کیکر نیز توخل در حال مشت زدن به سر بونار سار دیده می‌شود، درحالی‌که با یک دست دیگرش گردن این بازیکن را گرفته است! این سبک رفتاری توخل تا پایان تمرین ادامه داشت و باید دید رابطه خوب او با شاگردان جدیدش می‌تواند او را در پروژه سخت جدید یاری کند یا خیر.

1836656
1836657
1836658
1836659
1836660
1836661

دیدگاه‌ها