کد خبر : 1898116 | 09 فروردين 1402 ساعت 20:59 | 36.2K بازدید | 5 دیدگاه

شکست اسپانیا جدال سیتی - لیورپول را داغ‌تر کرد

اندی رابرتسون به صحبت‌های رودری که اسکاتلند را به ارائه تاکتیک‌های "مزخرف" در مقابل اسپانیا متهم کرده بود، پاسخ داد تا تنش‌های دیدار این دو تیم ملی به بازی پیش روی لیورپول و سیتی کشیده شود.

شکست اسپانیا جدال سیتی - لیورپول را داغ‌تر کرد

به گزارش "ورزش سه"، رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، بعد از شکست 2-0 تیم ملی کشورش مقابل اسکاتلند، مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد و با انتقاد شدید از اسکاتلندی‌ها، آن‌ها را متهم به در پیش گرفتن تاکتیک‌هایی "مزخرف" کرد که هدفش از نظر او، وقت‌کشی بود.

شاگردان استیو کلارک که در خانه خودشان بازی می‌کردند، به لطف دو گل اسکات مک‌تامینی موفق شدند اسپانیا را 2-0 شکست دهند. اسکاتلند با این پیروزی با کسب شش امتیاز از دو بازی، صدرنشین گروه A انتخابی یورو 2024 شد.

در پایان بازی، رودری که از باخت اسپانیا عصبانی بود، در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: «سبک بازی‌شان خیلی بد بود. باید نتیجه را قبول کرد؛ ولی من معتقدم تاکتیک‌هایشان مزخرف بود. چون اسکاتلندی‌ها دائماً وقت تلف می‌کردند، ما را تحریک می‌کردند و دائم به زمین می‌افتادند. این فوتبال نیست. به‌خاطر روح ورزش باید درست بازی کنید. داور باید این شرایط را کنترل می‌کرد؛ ولی او هیچ چیز نگفت.»

1836791

اندی رابرتسون، ستاره اسکاتلندی لیورپول، به این انتقادهای تند رودری پاسخ داد تا در آستانه دیدار دو تیم در لیگ برتر، تنش‌های دیدار دو تیم ملی به این دیدار حساس کشیده شود. رابرتسون در صحبت‌های خود گفت: «ببینید، اسکاتلند همیشه سعی می‌کند فیزیکی بازی کند. ما می‌خواستیم آن‌ها این را بفهمند و حتی یک لحظه یادشان نرود که اسکاتلند حریف ساده‌ای نیست. هدف‌مان این بود که تمام دوئل‌های زمینی و هوایی را ببریم و موفق هم شدیم. ما از خط قرمز عبور نکردیم.»

1836792

منچسترسیتی و لیورپول روز شنبه در اتحاد به‌مصاف هم می‌روند و مصاحبه‌های دو ستاره دو تیم حساسیت بازی را بیشتر خواهد کرد. گواردیولا و سیتی در نبردی حساس در صدر جدول با آرسنال درگیر هستند و شاگردان یورگن کلوپ هم در تلاش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ به‌خصوص بعد از شکست مقابل بورنموث، در آخرین بازی پیش از فیفادی به بازی مقابل سیتی نگاه ویژه‌ای دارند.

دیدگاه‌ها