کد خبر : 1898119 | 09 فروردين 1402 ساعت 21:30 | 14.8K بازدید | 6 دیدگاه

محرومیت سنگین کاپیتان بتیس

لالیگا با انتقاد از لاهوز شوخی ندارد!

سرخیو کانالس، هافبک بتیس، به دلیل انتقادهایش از متئو لاهوز، داور مشهور اسپانیایی، از طرف لالیگا با محرومیت سنگین چهار جلسه‌ای مواجه شد.

لالیگا با انتقاد از لاهوز شوخی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کانالس، هافبک رئال بتیس، در دوران فوتبالی طولانی‌مدت خود هرگز از زمین اخراج نشده بود، اما در روز 19 اکتبر در دیدار خانگی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید تنها بعد از گذشت 13 ثانیه از شروع مسابقه با کارت قرمز متئو لاهوز مواجه شد و اولین اخراج دوران فوتبالش را به شکلی عجیب تجربه کرد.

کانالس و بتیس به این تصمیم لاهوز به شدت اعتراض داشتند و می‌گفتند او چطور تنها در 13 ثانیه دو کارت زرد به این بازیکن نشان داده است. بعد از مسابقه مشخص شد که لاهوز ابتدا به دلیل خطای شدید کانالس به او کارت زرد نشان داده و سپس به دلیل اعتراض‌هایش یک کارت زرد دیگر به او نشان داده است.

1836794

آنچه اخراج این هافبک بتیس را جنجالی‌تر کرد صحبت‌های او بعد از بازی بود. کانالس مدعی شد که لاهوز از قبل تصمیم به اخراج او گرفته بود. در روزهای اخیر که فوتبال اسپانیا با جنجال بزرگ موسوم به پرونده نگریرا روبرو است که داوری در فوتبال این کشور را زیر ذره‌بین برده است لالیگا تصمیم گرفته که هر گونه تنش در ارتباط با داوری را با جدیت مجازات کند.

به همین خاطر است که امروز لالیگا رسما اعلام کرد کاپیتان بتیس، سرخیو کانالس را به دلیل صحبت‌هایی که علیه لاهوز کرده بود با محرومیت سنگین مواجه کرده است. بر اساس اعلام لالیگا او به مدت چهار جلسه از همراهی تیمش محروم است.

1836795

دیدگاه‌ها