کد خبر : 1898120 | 09 فروردين 1402 ساعت 21:30 | 7.5K بازدید | 7 دیدگاه

استقلال خوزستان 2 - ون‌پارس اصفهان ۰

لیگ یک/ مدافعان امضای پیروزی آبی‌ها را زدند

دومین برد پیاپی استقلال خوزستان اکنون حاشیه امنیت بیشتری برای آنها در مسیر هدف صعود شکل داده است.

لیگ یک/ مدافعان امضای پیروزی آبی‌ها را زدند

به گزارش “ورزش سه”، بعد از پیروزی در آخرین بازی سال در جم و مقابل پارس جنوبی، اکنون آبی‌ها اولین بازی سال را هم با پیروزی استارت زدند تا شرایط برای این تیم در جمع مدعیان صعود به شکل مطلوبی پیش برود.

استقلال خوزستان که به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود کار را در این فصل استارت زده، بعد از اینکه در هفته‌های ابتدایی با بدشانسی و فرصت‌سوزی به دنبال ایجاد شرایط صعود بود، اکنون طی نیم فصل دوم توانسته به شکلی حرکت خود را دنبال کند که فاصله چندانی با صعود نداشته باشد.
1836800
آنها در آخرین بازی سال و در یک دیدار سخت برابر پارس جنوبی در خانه حریف به برتری رسیدند و اکنون مقابل تیم شگفتی ساز ون‌‌پارس نیز موفق شدند در خانه یک پیروزی حیاتی و سرنوشت‌ساز را به نام خود کنند.

در شرایطی که هر دو تیم بازی محتاطانه‌ای را در دقایق ابتدایی دنبال می‌کردند، این استقلال خوزستان بود که واسطه میزبانی حملات خطرناک‌تری را روی دروازه حریف اصفهانی شکل می‌داد. پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در حالیکه به دنبال این بود تا در همان نیمه اول تیمش به گل دست یافته و استرس از بازیکنانش دور شود، باز هم اسیر بدشانسی و فرصت‌سوزی‌ها شد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.
1836799
در نیمه دوم هم این استقلال خوزستان بود که به دنبال برتری برابر حریف و تثبیت جایگاه خود در رده دوم و جمع مدعیان بود. تعویض‌های تهاجمی این تیم که در یکی از قدرتمندترین خطوط تهاجمی لیگ دسته اول را نیز در اختیار دارد باعث شد تا آنها هر لحظه فشار را روی حریف بیشتر کرده و به دنبال این باشند تا فاصله خود را با برتری در این بازی نسبت به دیگر رقبا بیشتر کنند.

در نهایت این عظیم گوک بود که با گل خود در دقیقه هشتاد فشار را از روی هم‌تیمی‌هایش برداشت تا نشان دهد همانند فصل گذشته به دنبال صعودی دوباره است. مدافع باتجربه استقلال خوزستان که فصل گذشته در ملوان موفق به کسب سهمیه صعود شده بود، این بار در بهترین موقعیت با گلزنی برای تیمش شرایط را برای کسب پیروزی مهیا کرد.

1836796
با گلی که گوک به نام خود و تیمش کرد، کلانتری به تیمش دستور حمله برای جبران نتیجه داد تا آبی‌ها این بار در فاز دفاعی کامل قرار گیرند و به دنبال حفظ نتیجه باشند. استقلال خوزستان با تجمع نفراتش در زمین خودی به دنبال حفظ نتیجه طلایی و در سمت مقابل نیز تیم ون‌پارس برای جبران تلاش مضاعفی را به جا گذاشتند تا دقایق پر استرسی خصوصا برای خوزستانی‌ها دنبال شود.

در شرایطی که ون‌پارس برای گل تساوی در تلاش بود استقلال خوزستان روی موقعیت ضدحمله موقعیت فوق‌العاده‌ای شکل داد تا خطای روی مهاجم این تیم با اعلام پنالتی در دقیقه ۴+۹۰ کار را به سود این تیم کند و آنها بیش از گذشته به پیروزی نزدیک شوند.
1836801
این پنالتی نیز توسط رضا نبی‌زاده، دیگر مدافع آبی‌ها، به گل تبدیل شد تا استقلال خوزستان اختلاف خود را با نزدیک‌ترین مدعی به ۲ رسانده و شانس بزرگ صعود به لیگ برتر در فاصله دیدارهای باقی‌مانده لقب گیرد. آنها هفته آینده باید در دیداری سخت و البته خانگی مقابل شمس آذر قزوین که صعودش محتمل و تا حد زیادی قطعی شده قرار گیرند.

1836834
عکس: مهزیار شهنی
1836835
عکس: مهزیار شهنی
1836836
عکس: مهزیار شهنی
1836837
عکس: مهزیار شهنی
1836838
عکس: مهزیار شهنی
1836797
1836802
1836803
1836806

دیدگاه‌ها