کد خبر : 1898130 | 09 فروردين 1402 ساعت 22:45 | 246.8K بازدید | 300 دیدگاه

مسی، رونالدو، مارادونا، پله و 7 اسطوره

تیم منتخب تاریخ فوتبال به انتخاب ChatGPT

هوش مصنوعی ChatGPT که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده تیم منتخب تاریخ فوتبال را با حضور مسی، رونالدو، مارادونا، پله و چندین اسطوره بزرگ دنیای فوتبال انتخاب کرد.

تیم منتخب تاریخ فوتبال به انتخاب ChatGPT

به گزارش "ورزش سه"، هوش مصنوعی مدتی است به یکی از پر حرف و حدیث‌ترین موضوعات دنیای فناوری و اطلاعات تبدیل شده است. با معرفی ChatGPT به‌عنوان یکی از پیشروترین مدل‌های هوش مصنوعی که می‌تواند با سوال‌های کاربران با دقتی قابل توجه پاسخ دهد بازار استفاده از هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف بیش از پیش رونق گرفته است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت یک شرکت با استفاده از این هوش مصنوعی تیم منتخب رؤیایی تاریخ فوتبال را از دید ChatGPT شکل داده است. تیمی رؤیایی با حضور اسطوره‌هایی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زین‌الدین زیدان، دیه‌گو مارادونا و پله.

1836814

دروازه‌بانی این تیم رویایی در اختیار جان‌لوئیجی بوفون قرار گرفت که در 45سالگی همچنان در پارما بازی می‌کند. کافو کاپیتان برزیل در جام جهانی 2002 در دفاع راست و فرانکو باره‌سی، اسطوره ایتالیا و فرانتز بکن‌باوئر، قیصر فوتبال آلمان، دو دفاع وسط این تیم هستند. دفاع چپ هم در اختیار پائولو مالدینی است.

زین‌الدین زیدان در کنار یوهان کرویف و دیه‌گو مارادونا در خط میانی تیم منتخب تاریخ فوتبال قرار گرفته‌اند. پله، اسطوره برزیلی که اخیرا درگذشت، در کنار دو ستاره بزرگ دهه گذشته فوتبال مسی و رونالدو خط حمله این تیم را تشکیل می‌دهند.

رؤیایی‌ترین خط هافبک تاریخ با حضور قله‌های هوش و تکنیک

مارادونا، کرویف و زیدان اگر می‌توانستند واقعا و روی مستطیل سبز در یک تیم کنار هم قرار بگیرند، بدون شک هیچ خط دفاعی و هیچ تاکتیکی از شدیدترین پرس‌ها و خشن‌ترین یارگیری‌ها تا گگن‌پرسینگ یا هر تاکتیک دیگری نمی‌توانست مانع از آن شود که این سه اسطوره باهوش و تکنیکی تیم مقابل‌شان را به آتش بکشند.

1836839

رؤیای دست‌نیافتنی: مسی-رونالدو در پیشانی حمله

در خط حمله این تیم منتخب نام دو ابرستاره‌ای دیده می‌شود که اکثر قریب به اتفاق فوتبالی‌ها بین دو کمپ هواداران آنها تقسیم شده‌اند: لیونل مسی و کریستیانو رونالدو. البته نام پله، پادشاه برزیلی فوتبال را هم نباید از قلم انداخت.

همبازی شدن مسی و رونالدو در بیش از یک دهه گذشته یکی از فانتزی‌های علاقه‌مندان فوتبال بوده است. احتمالی که بعد از جدایی آنها از باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا کمی نزدیک‌تر به واقعیت به نظر می‌رسید، ولی حالا که مسی و کریستیانو به سال‌های پایان فوتبالی‌شان نزدیک شده‌اند به نظر می‌رسد تنها باید به دیدن آنها در تیم‌های منتخب تاریخ فوتبال در کنار هم دلخوش باشیم و نه همبازی شدن واقعی‌شان در یک تیم باشگاهی. 
 
1836840

علاقه‌مندان فوتبال مسلما جای خالی تعدادی از بزرگترین فوتبالیست‌ها را در این تیم خالی خواهند دید. ستاره‌های بزرگی مثل رونالدو نازاریو، رونالدینیو و بسیاری دیگر که شاید در صورت انتخاب یک فهرست بیست و سه نفره برای تیم منتخب تاریخ فوتبال نام آنها هم در فهرست دیده می‌شد.

1836819

دیدگاه‌ها