کد خبر : 1898133 | 09 فروردين 1402 ساعت 23:19 | 14.9K بازدید | 9 دیدگاه

کار آبادانی‌ها سخت‌تر شد؛

بازگشت سریع‌السیر ملی‌پوشان سپاهان به چرخه لیگ

آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان با حضور 6 بازیکن ملی‌پوش آن‌ها دنبال شد.

بازگشت سریع‌السیر ملی‌پوشان سپاهان به چرخه لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، مورایس طی روزهای اخیر تیمش را در غیاب 6 بازیکن اصلی آماده حضور در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر می‌کرد و بی‌شک غیبت این بازیکنان کلیدی تأثیر زیادی در برنامه کادر فنی پرتغالی سپاهان داشته است.
آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان ساعتی پیش در شرایطی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که ملی‌پوشان این تیم حضوری فعال داشتند تا احتمال حضورشان در ترکیب اصلی دیدار برابر صنعت نفت آبادان که روز جمعه در اصفهان برگزار خواهد شد، کم نباشد.

1836846
1836843

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن و شهریار مغانلو 6 ملی‌پوش سپاهان در اردوی تیم ملی بودند که شهریار مغانلو بیشتر از سایر آن‌ها فرصت بازی پیدا کرد و در هر دو مسابقه، در ترکیب 11 بازیکن ابتدایی ایران قرار داشت. پس از این بازیکن، رامین رضائیان با یک حضور فیکس و یک حضور تعویضی اثرگذار، دیگر بازیکن پرکار سپاهان در اردوی تیم ملی به شمار می‌رود. البته که امید نورافکن نیز شرایط مشابهی داشت و پس از حضور فیکس در دیدار اول مقابل روسیه، در مقابل کنیا برای دقایقی در نیمه دوم به میدان رفت. 

1836841
1836842

پیام نیازمند و محمد کریمی دیگر ملی‌پوشان سپاهان در اردوی فروردین‌ماه بودند که هر دو در بازی اول فرصت به‌دست نیاورند؛ ولی در دیدار دوم از ابتدا وارد میدان شدند. درنهایت، میلاد زکی‌پور را می‌توان کم‌کارترین بازیکن سپاهان در دو بازی تدارکاتی تیم ملی دانست که البته حضوری اثرگذار در بازی اول مقابل روسیه در دقایق پایانی داشت.

1836845
1836844

باید دید مورایس شرایط این 6 بازیکن را در تمرین امروز چطور ارزیابی کرده و آیا به آن‌ها از ابتدا مقابل نفت آبادان فرصت بازی داده می‌شود یا خیر.
* عکس‌ها یاسر جمالی

دیدگاه‌ها