کد خبر : 1898152 | 10 فروردين 1402 ساعت 08:00 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

رازانی: با این شرایط لیگ برتری می‌شویم

مصاحبه با آقای پاس لیگ دسته اول

هافبک استقلال خوزستان امیدوار است در کنار صعود عنوان بهترین پاسور لیگ یک را نیز برای خود کند.

مصاحبه با آقای پاس لیگ دسته اول

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان دو بر صفر ون پارس را شکست داد و رده دوم جدول را برای خود حفظ کرد.
ایمان رازانی که در اصل دفاع چپ است، ولی به علت توانایی در امر پاس گل و گل با تصمیم سیروس پورموسوی به عنوان هافبک برای تیمش به میدان می‌رود در مورد پیروزی تیمش به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما از همان ابتدا به دنبال کسب ۳ امتیاز بودیم چون شرایط جدول مسابقات به گونه‌ای بود که به این ۳ امتیاز نیاز شدیدی داشتیم و رقبا هم فاصله کمی با ما دارند. ما محکوم بودیم به کسب پیروزی که خدا را شکر بازی خوب و پر موقعیتی را انجام دادیم و دست پر از زمین خارج شدیم.

او در خصوص گلزنی مدافعانشان ادامه داد: هر دو گل ما را در دیدار دیروز مدافعان به ثمر رساندند و گل اول را مدافع وسط و گل دوم ما را دفاع چپ تیم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و جالب این است که کادرفنی قبل از بازی ابراز امیدواری کرده بود که مدافعان و هافبک‌ها بتوانند در این دیدار گلزنی کنند.

1836877

وی که بهترین پاسور لیگ یک است در این باره گفت: خدا را شکر در فصل جاری تا به امروز ۸ پاس گل دادم و بهترین پاسور لیگ یک هستم و ۴ گل نیز به ثمر رسانده‌ام. البته باید بگویم ۲ فصل قبل با ثبت ۱۰ پاس گل و ۵ گل بهترین مدافع لیگ یک شدم و فصل قبل نیز با ارسال ۱۲ پاس گل در پست دفاع چپ عنوان بهترین پاسور لیگ را کسب کردم. انشاالله امسال هم عنوان بهترین پاسور را کسب کنم. اما باید بگویم مهم‌ترین هدف ما در حال حاضر صعود به لیگ برتر است و اگر هم عنوان فردی کسب کنم باعث خوشحالی بنده خواهد بود.

هافبک آبی‌های خوزستان در مورد فشردگی رقابت در بالای جدول گفت: بله فشردگی جدول مسابقات لیگ زیاد و فاصله امتیازی رقبا و مدعیان صعود بسیار کم است و تیم ما محکوم به کسب پیروزی در دیدارهای آینده و جمع‌آوری امتیازات است؛ چرا که رقبای بسیار قدرتمندی داریم، اما بسیار امیدوارم که به لیگ برتر صعود کنیم.

1836878

رازانی در پایان در مورد دیدار هفته آینده افزود: شمس‌ آذر تیم بسیار خوبی است و از همان ابتدای فصل امتیازات را جمع‌آوری کرد. این تیم در صدر جدول قرار دارد و دیدار بسیار حساسی مقابل آنها داریم. باید با تمام قوا آماده این دیدار شویم و به نظرم اگر بتوانیم امتیازات کامل را از این دیدار بگیریم ۷۰ درصد مسیر صعود به لیگ برتر را طی می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در پایان مسابقات به لیگ برتر صعود و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها