کد خبر : 1898176 | 10 فروردين 1402 ساعت 10:45 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: تمدیدی‌های مهم میلان و یووه

گاتزتا دلو اسپورت صفحه نخست شماره امروز خود را به تمدید دو ستاره یوونتوس و میلان اختصاص داده است.

روزنامه‌های ایتالیا: تمدیدی‌های مهم میلان و یووه

به گزارش "ورزش سه"، با پایان فیفا دی وارد حساس ترین مقطع از فصل باشگاهی اروپا خواهیم شد؛ جایی که قهرمان رقابت‌های مختلف مشخص خواهد شد. در ایتالیا تکلیف قهرمان تا حد زیادی مشخص شده اما ناپولی برای اینکه کار را محکم تر کند به دنبال پیروزی در تقابل حساس هفته آینده مقابل میلان است. روزنامه‌های ایتالیا از هم اکنون به استقبال این دیدار رفته اند.

"آنها می‌مانند" این تیتر یک امروز گاتزتا دلو اسپورت است که در کنار عکسی از اولیویه ژیرو و آنخل دی ماریا به چشم می‌خورد و به تمدید قرارداد آنها با میلان و یوونتوس اشاره دارد.

در صفحه اول گاتزتا به تعداد بالای بازی‌های این فصل هم اشاره و به نقد فشار بیش از حد وارد شده به بازیکنان پرداخته شده است.

1836912

کوریره دلو اسپورت در صفحه نخست خود با اشاره به تقابل میلان و ناپولی در سری آ، از دوئل کواراتسخلیا و رافائل لیائو به عنوان اتفاقی جذاب در دل این دیدار حساس یاد کرده است.

در این روزنامه همچین گزارشی از روند پرونده فساد باشگاه یوونتوس به چشم می خورد که گویا خیلی به نفع این باشگاه نیست. همچنین عکسی از فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم در صفحه نخست کوریره دیده می‌شود که به حمایت از ادامه حضور ژوزه مورینیو در این تیم پرداخته است.

1836911

دیدگاه‌ها