کد خبر : 1898186 | 10 فروردين 1402 ساعت 11:54 | 44.3K بازدید | 3 دیدگاه

آخرین وضعیت اشرف حکیمی بعد از جدایی

هبه ابوک، همسر اشرف حکیمی، روز گذشته رسما اعلام کرد که تصمیم به جدایی از ستاره تیم ملی مراکش گرفته‌ است.

آخرین وضعیت اشرف حکیمی بعد از جدایی

به گزارش "ورزش سه"، هبه ابوک در بیانیه خود اعلام کرد پیش از اتهام تجاوز اشرف حکیمی تصمیم به جدایی از او گرفته و در شرایطی که برخی از رسانه‌ها از حال روحی نامساعد این بازیکن خبر می‌دادند، او روز گذشته برای دیدار تیم‌های ملی مراکش و پرو در ورزشگاه متروپولیتانو حاضر شد.

اما این اتفاقات ناگوار برای اشرف حکیمی باعث شد تا تمام هم‌تیمی‌ها و نزدیکان این بازیکن به حمایت از او بپردازند و عمه او هم در گفت‌وگویی با "okdiario" اسپانیا با اعلام اینکه او و فرزندانش با حکیمی صحبت کرده‌اند، از روحیه خوب این ستاره مراکشی خبر داد.

عمه اشرف حکیمی با بیان اینکه او با وجود هر اتفاقی که در اطرافش رخ می‌دهد، "خوب" است و برخی از اخباری که منتشر می‌شوند، دروغی بیش نیست، گفت: «آنچه منتشر می‌شود دروغ است، دروغ.»

1836266

او سپس مطرح شدن ادعای تجاوز اشرف به دختر 23 ساله فرانسوی در خانه خودش و در زمان سفر هبه ابوک به خارج از کشور را محکوم کرد اما ترجیح داد به طلاق ابوک و اشرف حکیمی واکنشی نداشته باشد. او در این باره گفت: «من به این موضوع نمی پردازم و فقط درباره او و فرزندانش صحبت می‌کنم.»

عمه اشرف حکیمی تایید کرد که قصد ندارد جزئیاتی از زندگی خصوصی برادرزاده‌اش را فاش کند و توضیح داد که حال همه خانواده "خوب" است؛ اگرچه چهره او چیز دیگری را نشان می‌داد.

وب‌سایت okdiario همچنین نوشت: «گرچه شرایط برای حکیمی سخت و پیچیده به نظر می‌رسد، اما به نظر می‌رسد او قصد دارد ضمن تلاش برای اثبات بی گناهی خود، کاملا روی وظایف کاری‌اش تمرکز کند.

نکته مهم اینکه حکیمی به هیچ وجه دوست نداشت با رسانه‌ها در مورد مشکلاتی شخصی‌اش صحبت کند اما با مصاحبه هبه ابوک، او در شرایط سختی قرار گرفته است؛ به خصوص که این هنرپیشه اسپانیایی - تونسی تاکید کرد زندگی او با حکیمی از مدت‌ها قبل دچار بحران شده بود.»

دیدگاه‌ها