کد خبر : 1898187 | 10 فروردين 1402 ساعت 11:56 | 73.1K بازدید | 28 دیدگاه

کامبک، طلسم شکنی و اشک شوق

شبی که قزوین عروسی شد!(عکس)

جشن برد مقابل خیبر خرم آباد در ورزشگاه قزوین با شکوه خاصی برگزار شد.

شبی که قزوین عروسی شد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول تیم‌های شمس آذر و خیبر خرم آباد در قزوین مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در این بازی خیبر از روی نقطه پنالتی به گل اول رسید اما در ادامه شاگردان سعید دقیقی با به ثمر رساندن دو گل کامبک زدند و یک پیروزی شیرین و مهم را به دست آوردند.

شمس آذر که تقریبا صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده به دنبال ثبت رکوردهای جدید در لیگ یک است اما برد مقابل خیبر به عنوان تیمی که تا پیش از بازی دیروز به هیچ کدام از بالانشینان نباخته بود، برای آنها ارزش بیشتری داشت. از این رو دقیقی و شاگردانش به خصوص بعد از دریافت گل اول نمایشی فوق العاده داشتند و البته که در میان حمایت هواداران پرشور خود جشن پیروزی گرفتند.

برد مقابل خیبر باعث شد تا در پایان بازی جشنی زیبا در ورزشگاه قزوین برگزار شود. هوادارانی که تعدادشان به 10 هزار نفر می‌رسید روی سکوها سر از پا نمی‌شناختند و کادرفنی و بازیکنان نیز با رفتن به سمت آنها شادی شان را تقسیم کردند.

در این بین اشک های سعید دقیقی که در آستانه صعود به لیگ برتر با تیم زادگاه خودش قرار گرفته هم قابل توجه بود. دقیقی امسال کاری ویژه در شمس آذر انجام داده و بی شک باید هم از موفقیت‌های کسب شده اینقدر خوشحال باشد.

1836930
1836931
1836932
1836933

عکس ها: اکبر داداش زاده

دیدگاه‌ها