کد خبر : 1898235 | 10 فروردين 1402 ساعت 18:08 | 5.2K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت بهترین گلزن به ترکیب؛

رونمایی از اولین ترکیب رحمتی در ۱۴۰۲

نفرات آغاز کننده بازی برای آلومینیوم مقابل مس کرمان مشخص شدند.

رونمایی از اولین ترکیب رحمتی در ۱۴۰۲

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های فوتبال ایران در حالی پس از وقفه ۱۸ روزه دوباره آغاز می‌شود که در نخستین بازی سال ۱۴۰۲ تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹ امشب(پنج‌شنبه) در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل تیم مس قرار می‌گیرد.

شاگردان سید مهدی رحمتی که در ۹ مسابقه رسمی اخیرشان هیچ شکستی نداشتند و نمایش خوبی مقابل مدعیان ارائه کردند، امیدوار هستند همین روند موفقیت‌آمیز را امشب هم در دیدار خارج از خانه مقابل مس کرمان ادامه بدهند و صاحب سه امتیاز شوند.

حسین پورحمیدی، دروازه‌بان آلومینیوم که نخستین حضورش در اردوی تیم ملی را تجربه کرد و دیروز به تمرین اراکی‌ها اضافه شد، در ترکیب دیدار امشب مقابل مس کرمان حضور دارد و یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش است و امید زیادی به ثبت کلین‌شیت مثل بازی رفت دارد.

ترکیب آلومینیوم در بازی مقابل مس کرمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر را حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، امیر نوری، مصطفی احمدی، امین جهان‌کهن، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی تشکیل می‌دهند.

ترکیب آلومینیوم اراک در مسابقه امشب مقابل مس کرمان نسبت به آخرین بازی این تیم برابر پیکان که متوقف شدند، سه تغییر داشته که وحید محمدزاده، امیر نوری و محمدرضا آزادی به جای امیرمحمد هوشمند، محمد مسلمی‌پور و علیرضا نقی‌زاده بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها