کد خبر : 1898245 | 10 فروردين 1402 ساعت 19:25 | 71.4K بازدید | 22 دیدگاه

جلوی چشم هزاران بیننده: آگوئرو در مرز سکته (عکس)

سرخیو آگوئرو که به دلیل مشکل قلبی با فوتبال خداحافظی کرده است در جریان یک پخش زنده ویدیویی بار دیگر دچار مشکل قلبی شد تا هوادارانش را نگران و شوکه کند.

جلوی چشم هزاران بیننده: آگوئرو در مرز سکته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو در دسامبر 2021 اعلام کرد که به توصیه پزشکان و به دلیل مشکل آریتمی قلبی با فوتبال خداحافظی می‌کند. این تصمیم آگوئرو دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد چرا که او دو ماه پیش از آن برای بارسلونا به میدان می‌رفت.

آگوئرو که به دلیل مشکل قلبی مجبور به بازنشستگی زودهنگام شده بود از آن زمان تا امروز از طریق پخش‌های زنده ویدیویی در پلتفرم توئیچ با هوادارانش در ارتباط بود.

شب گذشته درحالیکه آگوئرو مقابل دوربین نشسته و با هوادارانش به صورت زنده صحبت می‌کند بار دیگر با مشکل قلبی مواجه شد تا به دوست‌دارانش یادآوری شود که ستاره آرژانتینی چرا دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند. در جریان این برنامه آگوئرو ناگهان صحبتهایش را قطع کرد و درحالیکه مشخص بود ناراحتی دارد دستهایش را روی سینه گذاشت.

1837038

آگوئرو در برنامه دیشب به صورت مشترک با ایبای لیانوس که یکی از چهره‌های مشهور شبکه‌های اجتماعی در اسپانیا است برنامه اجرا می‌کرد. لیانوس که متوجه مشکل آگوئرو شده بود از او پرسید:" چه شده است رفیق؟" آگوئرو در پاسخ گفت:" فکر کنم ... فکر کنم ... یک آریتمی کوچک داشتم".

همراه آگوئرو در این برنامه که وحشت‌زده شده بود از او پرسید که می‌خواهد دکتر خبر کند ولی آگوئرو گفت:" نه، نه، یک چیپ مخصوص در قلب من کار گذاشته شده که خودش مشکل را تشخیص داده و به دکترها پیام می‌دهد".

آگوئرو در سال 2021 در یک بازی خانگی بارسا مقابل آلاوز قبل از پایان نیمه اول زمین را ترک کرد و بعد از چند روز اعلام شد که پزشکان ابتلای او به آریتمی قلبی را تشخیص داده و توصیه کرده‌اند ستاره آرژانتینی سه ماه استراحت کند. در نهایت اما آگوئرو با چشم‌های اشک‌بار اعلام کرد به دلیل خطری که تهدیدش می‌کند مجبور است فوتبال را کنار بگذارد.

1837039

دیدگاه‌ها