کد خبر : 1898250 | 10 فروردين 1402 ساعت 21:30 | 15.8K بازدید | 4 دیدگاه

پیروزی مهم تیم منصوریان در تهران

پیکان صفر - فولاد 2: برخاستن از بستر بیماری!

فولاد توانست در یک دیدار خارج از خانه، با گل های تورس و حیدریه از سد میزبان خود پیکان عبور کند.

پیکان صفر - فولاد 2: برخاستن از بستر بیماری!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر، پیکان و فولاد به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.

فولاد این بازی را خوب آغاز کرد و می توانست در همان دقایق اولیه به گل برسد. ضربه آبشک را مظاهری گرفت. در میانه های نیمه نخست بود که شاگردان منصوریان به گل رسیدند. روی حرکت خوب ساسان انصاری در محوطه جریمه، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که روبرتو تورس آن را به گل تبدیل کرد.

در ادامه، بازی در نیمه نخست با کمترین موقعیت ممکن دنبال شد  تا اینکه خودروسازان در دقایق پایانی نیمه نخست موقعیتی را به روی دروازه حریف خلق کردند که همکاری سه نفره صالحی، لیموچی و لطفی منجر به گل نشد.

ویدئو: 276290
1837072

در ابتدای نیمه دوم، بوحمدان از راه دور شانسش را برای گلزنی امتحان کرد که شوت او با اختلاف به بیرون رفت. سپس لیموچی در متن یک حرکت خطرناک قرار داشت که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 65، پیکان فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت. ضربه بدرقه روی یک کرنر ارسالی را بازیکنان فولاد از روی خط برگشت دادند. دقایقی پس از این صحنه بود که فولاد به گل دوم رسید. روی حرکت خوب غبیشاوی تازه وارد و پاس او به حیدریه، این بازیکن از زاویه بسته موفق شد دروازه مظاهری را باز کند تا فولاد با 2 گل پیش بیفتد.

در ادامه نیز پیکانی ها نتوانستند گل های خورده را جبران کنند و فولاد به لطفا این 2 گل از سد میزبان خود گذشت. تیم منصوریان با کسب این پیروزی، 31 امتیازی شد و در همان رتبه هشتم باقی ماند.

1837054

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های پیکان و فولاد را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی از هفته بیست و چهارم - بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
پنج‌شنبه: 10/01/1402 ؛ ساعت: 19:30 
ورزشگاه: انقلاب اسلامی کرج /  کمتر از هزار تماشاگر 
گروه داوری: شبیر بهروزی / کمک ها: حسن انتظاری – مهدی سیفی ؛ داور چهارم: وحید زمانی / ناظر: محمدرضا فلاح

ترکیب پیکان:
رشید مظاهری، محمدعلی کاظمی (83- شرزود تمیروف)، بهروز نوروزی فرد، میلاد بدرقه، علی رمضانی (74- علی زارع)، محمدحسین فلاح (85- امیر طاهر)، منصور باقری (74- محمدرضا رئوفی منش)، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدمهدی لطفی، ابراهیم صالحی (74- احسان حسینی)، مهدی لیمو
سرمربی: مجتبی حسینی

1837053

ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان (84- سینا شاه عباسی)، محمدامین حزباوی، حمید بوحمدان، علیرضا کوشکی (دقیقه 70- محمدرضا غبیشاوی)، محمد آبشک (75- سیناه مریدی)، روبرتو تورس (75- سوگیتا)، محمد نژادمهدی، وحید حیدریه، ساسان انصاری،احسان پهلوان (دقیقه 70- سعید واسعی)

🟨 اخطار

فولاد: روبرتو تورس (42)

پیکان: محمدعلی کاظمی (62)

⚽️ شرح گل:
پیکان صفر – فولاد یک ( دقیقه 24: روبرتو تورس): حرکت خوب ساسان انصاری در محوطه جریمه پیکان، با سرنگونی این بازیکن همراه بود و داور یک خطای پنالتی به سود فولاد اعلام کرد. روبرتو تورس پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت مظاهری به گل نخست بازی تبدیل کرد.

1837066
1837067

پیکان صفر – فولاد 2 (دقیقه 73: وحید حیدریه): حرکت خوب محمدرضا غبیشاوی که دقایقی پیش به بازی آمده بود، از سمت چپ با پاس او به وحید حیدریه همراه شد و این بازیکن از زاویه ای کاملا بسته، با یک شوت دقیق و دیدنی، توپ را از کنار مظاهری عبور داد و به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

⏱️لحظات حساس:

دقیقه 4: نخستین موقعیت جدی بازی را بازیکنان فولاد خلق کردند. ضربه ابشک را مظاهری به خوبی مهار کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه 40: ضربه منصور باقری را مدافعان فولاد برگشت دادند.

دقیقه 43: حرکت بسیار خوب بازیکنان پیکان و همکاری صالحی، لیموچی و لطفی منجر به خلق یک موقعیت خطرناک شد که توپ را کنت جمع کرد.

1837052

دقیقه 46: شوت راه دور بوحمدان را مظاهری مهار کرد.

دقیقه 48: ضربه لیموچی به شکل خطرناکی از کنار دروازه کنت به بیرون رفت.

دقیقه 65: پیکان فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت. ضربه بدرقه روی یک کرنر ارسالی را بازیکنان فولاد از روی خط برگشت دادند.

دقیقه 67: حملات پیکان ادامه پیدا کرد و این بار ضربه لیموچی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 70: مجتبی نجاریان پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 79: ضربه زمینی و کم جان رئوفی را کنت به راحتی مهار کرد.

دقیقه 85: ضربه بازیکنان پیکان از راه دور، به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90: پیکان توسط لطفی موقعیت خوبی در محوطه جریمه داشت که ضربه این بازیکن را کنت به خوبی مهار کرد.

دقیقه2+90: پیکان با تعداد بازیکنان بالا برای لحظاتی روی دروازه فولاد خیمه زد اما هر بار ضربات بازیکنان این تیم به مدافعان برخورد می کرد و این حمله نیز بی ثمر بود.

1837073

🥇 بهترین بازیکن:
وحید حیدریه در این مسابقه خوب و دونده ظاهر شد. بازیکنی که در نیمه دوم و در شرایطی که پیکان فشار خود را برای گل تساوی افزایش داده بود، برای دومین بار دروازه مظاهری را باز کرد تا خیال فولادی‌ها بابت کسب سه امتیاز راحت شود. ساسان انصاری نیز ضمن گرفتن خطای پنالتی، در کارهای تهاجمی پرتلاش بود و از جمله بازیکنان خوب فولاد در این بازی به شمار می‌رود.

📌اتفاق ویژه: 
فولاد باز هم توانست خارج از خانه، پیکان را شکست دهد. در چهار فصل گذشته، سه مورد از تقابل های 2 تیم به میزبانی خودروسازان را نماینده خوزستان پیروز شده بود و یک بازی نیز بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده بود. حالا منصوریان نیز ترک عادت نکرد و تعداد پیروزی های فولاد در خانه پیکان را در پنج فصل اخیر، به عدد 4 رساند.

دیدگاه‌ها