کد خبر : 1898251 | 10 فروردين 1402 ساعت 19:53 | 43.6K بازدید | 25 دیدگاه

هر روز تمام وجودم را برای استقلال می‌گذارم

ساپینتو: چهار ماه حقوق نگرفته‌ام و می‌توانم فسخ کنم!

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت که او می تواند همین امروز قراردادش را فسخ کند.

ساپینتو: چهار ماه حقوق نگرفته‌ام و می‌توانم فسخ کنم!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در نخستین دیدار خود در سال جدید، فردا باید به مصاف ذوب آهن برود. ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی ها در نشست خبری پیش از این بازی درباره وضعیت تیم در تعطیلات و بازی فردا گفت: چند روزی لیگ متوقف بود. قبل از آن در شرایط خیلی فوق العاده بودیم، امیدوارم بتوانیم همان روال را ادامه بدهیم. در ۹ روز گذشته خیلی خوب تمرین کردیم. حتی با وجود مشکلاتی که هر روز کنار تیم است، همانطور که خودتان می‌دانید، همه متمرکز هستند و همه خیلی خوب تمرین کرده‌اند. ما فقط یک امید و آرزو برای فردا داریم و آن هم اینکه سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

* کاملا برای بردن متمرکز هستم
تأثیر مشکلات مالی و مدیریتی روی نتیجه گیری استقلال؟ من کاملا برای بردن متمرکز هستم. من حرفه ای هستم و شغل من این است که صد در صد وجودم را برای کارم بگذارم. هر روز بهترین عملکرد خودم را برای بازیکنانم، هواداران خودم و هواداران استقلال ارائه دهم.

ویدئو: 276269

* چهار ماه است حقوقم را نگرفته ام
حتی با وجود مشکل بزرگی که داریم و شما می‌دانید، باید بگویم مشکل مالی هم داریم‌. چهار ماه است حقوقم را دریافت نکرده‌ام اما هنوز بهترین خودم را انجام می‌دهم. سخت کار می‌کنم و اگر بخواهم قراردادم را لغو کنم می‌توانم این کار را بکنم. باشگاه هم باید کل مطالبات مرا بدهد‌ اما این کار را نکردم زیرا تا آخر با بازیکنانم پیش می‌روم. با این هواداران فوق العاده خیلی سخت می‌جنگیم تا ۲ عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

* من با هدف قهرمانی آسیا آمدم، اگر حذف شویم یک ناامیدی است
احتمال حذف از آسیا؟ طبیعی است که این وضعیت مرا ناراحت کرد. یکی از اهداف من وقتی سرمربی استقلال شدم، هدایت تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود و برای موفقیت و قهرمانی در این مسابقات بجنگیم. با این رویا زندگی می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.

ویدئو: 276270
1837050

* الآن زمان صحبت درباره جدایی از استقلال نیست
جدایی از استقلال در صورت حذف از آسیا؟ اکنون زمان صحبت کردن در مورد اگرها نیست. الان تمرکز من روی این است که تیم خوب ذوب آهن را ببریم. آنها تیمی هستند که فشار زیادی روی آنها نیست و راحت بازی می‌کند. الان روی این بازی خیلی تمرکز کرده‌ام.

ویدئو: 276271

* پرسپولیس نه، روی بازی با ذوب آهن تمرکز کرده ایم
دیدار با پرسپولیس؟ الان زمان صحبت کردن درمورد بازی با پرسپولیس نیست بلکه فقط باید صد در صد برای بازی با ذوب آهن فکر و تمرکز کنیم زیرا بازی بسیار سختی است و فقط کسب ۳ امتیاز این مسابقه مهم است.

* باید بازیکنان بیشتری از استقلال دعوت می شدند
وضعیت سه بازیکن ملی‌پوش استقلال؟ از هر سه بازیکن خوشحال هستم. با تمام احترامی که برای سرمربی تیم ملی قائل هستم فکر می‌کنم بازیکنان بیشتری هم داشتیم که می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند. سه بازیکن ملی‌پوش ما کیفیت خیلی خوب خود را نشان داده‌اند و عملکرد خیلی خوبی در بازی‌ها داشتند. از عملکردشان در تیم ملی هم بسیار خوشحال هستم. امیدوارم بتوانند فردا هم صد درصد آماده باشند.

ویدئو: 276272

* مشکلات مالی هست ولی روی ظرفیتی که داریم تمرکز کرده ایم
آمادگی ذهنی بازیکنان با وجود مشکلات مالی؟ این مشکل برای همه است. این موضوع هنوز حل نشده اما تیم مثل خود من تا جایی که می‌توانند تمرکز کرده‌اند. 100 درصد روی ظرفیتی که داریم تمرکز کرده‌ایم تا بهترین عمکرد را برای بازی فردا با ذوب آهن داشته باشیم.

ویدئو: 276273

* به ذوب آهن احترام می گذاریم 
از دست دادن امتیاز و خارج شدن از کورس قهرمانی؟ آمار گل‌های خورده ما و ذوب آهن مساوی است. ۳ بازیکن و ۲ مهاجمی که در جلو دارند و بازیکن‌شان که به تیم ملی دعوت شد، نفرات بسیار خوبی در فاز تهاجمی هستند که حتما باید آن‌ها را کنترل کنیم. به این خاطر که موقعیت‌های گل زیادی ایجاد می‌کنند، کیفیت خوبی دارند و خیلی خوب کار می‌کنند. سه مدافع این تیم خوب هستند.

ویدئو: 276274

* شاید تیم حریف فردا بیاید و دفاع کند
به تیمی که فردا مقابل ما بازی می‌کند، احترام می‌گذاریم. شاید بیشتر بیایند و دفاع کنند. شاید بیشتر بیایند دفاع کرده و عقب بازی کنند. برای این موضوع خودمان را آماده کرده‌ و خیلی خوب کار کرده‌ایم. شاید برخی مواقع بخواهند با ۵ دفاع بازی کنند اما برای این روش هم خودمان را آماده کرده‌ایم. این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم و حیاتی است. در این زمان نمی توانیم هیچ امتیازی را از دست بدهیم و تمرکزمان روی برد است.

1837048

* باید همیشه بالانس خود را حفظ کنیم
برنامه برای شکستن خط دفاعی ذوب آهن؟ باید خیلی مراقب و در زمان در اختیار داشتن توپ خیلی صبور باشیم اما باید سریع بازی کرده و خیلی خوب حرکت‌ کنیم. ذوب آهن خیلی خوب دفاع کرده و در ضد حمله خیلی قوی است. سه بازیکن بالای حریف خیلی قوی هستند. باید همیشه بالانس و تعادل خود را برای اینکه بتوانیم بر شرایط غلبه کنیم، حفظ کنیم.

* ذوب آهن همیشه برابر استقلال خوب بازی کرده است
ذوب آهن مقابل سپاهان بازی خوبی انجام داد و در نیمه اول توسط اسلامی یک گل زد. شاید اکنون هدف بزرگی مثل قهرمانی نداشته باشد اما همیشه به ویژه جلوی استقلال تیم خیلی خوبی بوده است. همان‌گونه که گفتم این لیگ بسیار رقابتی است و ما هیچ حریف راحتی نداریم. البته در شرایط خیلی خوبی هستیم و تیم‌مان خیلی خوب بازی می‌کند‌. امیدوارم در این بازی هم 100 درصد متمرکز باشیم تا بهترین عملکردی را که می‌توانیم مانند بازی‌های قبلی داشته باشیم‌.

ویدئو: 276275

* سرمربی جدید تیم ملی را حمایت می کنم
وضعیت تیم ملی و شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا؟ الان ۲ بازی است که سرمربی جدید به تیم ملی آمده و خیلی زود است که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم. بهترین‌ آرزوها را برای ایشان دارم و امیدوارم خیلی اتفاقات و شانس خوبی برای او پیش بیاید. قطعا یک مربی به شانس هم نیاز دارد. سرمربی تیم ملی برای اینکه کارش را خوب انجام بدهد نیاز دارد حمایت همه را داشته باشد. چیزی که از سمت خودم می‌توانم بگویم این است که سرمربی جدید تیم ملی را صد در صد حمایت می‌کنم و امیدوارم در آینده موفقیت فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

ویدئو: 276277

* باید چیزهایی که در تمرین انجام دادیم را به زمین مسابقه انتقال دهیم
سخت شدن کار استقلال برابر لایه‌های دفاعی حریفان؟ خیلی برای ما خیلی سخت است اما بازیکنان من نیز خیلی وقت‌ها برای این موضوع آماده هستند. همانگونه که گفتم کار سختی را در این بازی سخت پیش رو داریم اما چیزی که در تمرین انجام دادیم باید بتوانیم به زمین مسابقه انتقال بدهیم و با هین اعتماد با نفس، ذهنیت برنده و روحیه عالی تیمی پیش برویم. فقط به این شکل می‌توانیم بازی را ببریم.

ویدئو: 276278

* آماده برگزاری کلاس مربیگری هستم
برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری با خمس برای مربیان ایرانی؟ صد در صد در دسترس و برای دین همکاری آماده هستم.

دیدگاه‌ها