کد خبر : 1898259 | 10 فروردين 1402 ساعت 20:55 | 20.3K بازدید | 4 دیدگاه

معرفی رسمی رنار به عنوان سرمربی زنان فرانسه

فدراسیون فوتبال فرانسه رسما هروه رنار، سرمربی سابق عربستان، را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی زنان این کشور معرفی کرد.

معرفی رسمی رنار به عنوان سرمربی زنان فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، هروه رنار در روزهای گذشته شوک بزرگی به فوتبال عربستان وارد کرد و برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی زنان کشورش، فرانسه، نیمکت عربستان را ترک کرد و راهی پاریس شد.

رنار در پست جدیدش باید به تیمی ثبات و آرامش بدهد که بعد از درگیری‌های شدید بین سرمربی سابق، کورین دیاکر، و بازیکنانش با بحرانی بزرگ روبرو شده بود.

فدراسیون فوتبال فرانسه با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد هروه رنار از امروز رسما سرمربی تیم ملی زنان این کشور خواهد بود. فرانسوی‌ها اعلام کردند با رنار قراردادی تا سال 2024 امضا کرده‌اند.

1837062

هروه رنار زمان کوتاهی دارد تا تیم ملی بحران زده زنان فرانسه را برای شرکت در جام جهانی زنان که تابستان امسال برگزار می‌شود آماده کند. فرانسه برای این دوره از رقابت‌ها امیدهای زیادی دارد. بعد از تنش‌هایی که بین بازیکنان فرانسه و مربی سابق‌شان رخ داده بود بسیاری از آنها تهدید کردند که در جام جهانی شرکت نمی‌کنند. رنار حالا باید آنها را متقاعد کند که هر چه سریعتر به اردوی تیم ملی برگردند.

از سوی دیگر رنار تا شروع جام جهانی تنها یک فیفادی در اختیار دارد و در نتیجه فرصت او برای شناخت بازیکنانش و قراردادن آنها در شرایط مسابقه اندک است.

1836168

دیدگاه‌ها