کد خبر : 1898276 | 10 فروردين 1402 ساعت 22:21 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال ملاثانی یک – شهرداری همدان یک

لیگ یک / شهرداری همدان خیال سقوط ندارد

مصاف استقلال ملاثانی – شهرداری همدان از هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بانتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

لیگ یک / شهرداری همدان خیال سقوط ندارد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ملاثانی که بر خلاف فصل گذشته داعیه ای برای صعود ندارد و جز تیم های نیمه پایین جدول به حساب می آید، برای کسب سه امتیاز این میدان وارد میدان شد تا به نیمه بالای جدول نزدیک شود. تلاش‌های تیم میزبان برای رسیدن به گل در نیمه نخست جواب داد و استقلال ملاثانی در دقیقه 33 با ضربه رضا احمدیان به گل رسید در نیمه نخست با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

1837104

نیمه دوم با تلاش‌های تیم میهمان برای جبران گل خورده آغاز شد. شهرداری همدان که در بازی های این فصل امتیازات مهمی را از دست داد و کمی خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کند، آنقدر حمله کرد که در دقیقه 79 با ضربه رامین آقالو به گل رسید. دقایق پایانی بازی با حملات پراکنده تیم میزبان دنبال شد تا یک بار دیگر گل برتری را به ثمر برساند اما شهرداری همدان که به سختی به گل رسیده بود، به خوبی از گل خود محافظت کرد و در نهایت تلاش دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

1837105

با ثبت این نتیجه استقلال ملاثانی با 29 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت و شهرداری همدان هم 26 امتیازی شد و هم اکنون تیم سیزدهم جدول به حساب می‌آید. شهرداری همدان با این نمایش نشان داد خیال ماندن در جمع تیم‌های دسته اولی دارد.  اختلاف 6 امتیازی این تیم به منطقه سقوط نشان می‌دهد وضعیتش برای ماندن در جمع تیم‌های دسته اولی بد نیست.

عکس: مهزیار شهنی

دیدگاه‌ها