کد خبر : 1898280 | 10 فروردين 1402 ساعت 22:44 | 32.8K بازدید | 6 دیدگاه

داشته‌های ما همین است و نمی‌توانیم انتقاد کنیم؛

حسینی: این بازیکن سال‌ها است که شیرجه می‌زند!

مجتبی حسینی می‌گوید اعلام پنالتی به سود فولاد، نقطه تعیین‌‌کننده تقابل پیکان با این تیم بوده است.

حسینی: این بازیکن سال‌ها است که شیرجه می‌زند!

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی، سرمربی پیکان، پس از شکست دو بر صفر برابر فولاد در نشست خبری حاضر شد و گفت: متاسفانه سال نو را خوب شروع کردیم. علی‌رغم همه امیدواری و برنامه‌ریزی خوبی که داشتیم، متاسفانه یک پنالتی خیلی بچگانه اعلام شد؛ چه پنالتی بود و چه نبود، بچگانه بود، چون موقعیتی وجود نداشت و یا زرنگی فوروارد حریف بود و یا بی تجربگی بازیکن ما. به هر شکل آن پنالتی ضربه مهلکی بود و تیم فولاد توانست علی‌رغم تلاش و بازی خوب بچه‌های ما، با حرفه‌ای‌گری و تجربه بالانر بازیکنان‌شان، این بازی را دربیاورد.

وی افزود: بازی بدی نبود و بچه‌ها زحمت کشیدند اما در نقطه‌ای که نباید اشتباه می‌کردند، با زرنگی فوروارد آنها و سهل‌انگاری بازیکن ما پنالتی اعلام شد و همان پنالتی نقطه تعیین‌کننده بازی بود. در نیمه دوم هم بد نبودیم و فشار وارد می‌کردیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم اما متاسفانه در یک انققال، دفاع‌ها دیر رسیدند و گل دوم را خوردیم و کار خیلی سخت شد. در هر صورت به بازیکنان فولاد تبریک می‌گویم که زحمت کشیدند. البته بچه‌های ما هم زحمت زیادی کشیدند اما وقتی مقابل چنین تیم‌هایی، چنین اشتباه‌هایی مرتکب شوی و چنین هدیه‌هایی بدهی، تنبیه می‌شوی.

حسینی در پاسخ به اینکه پیکان با وجود عملکرد خوب، در هفت بازی اخیر خود پیروز نشده است، گفت: به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند و برخی از مسائل به جزییات بستگی دارد. وقتی شما در جزییات مرتکب اشتباه شوی، تنبیه می‌شوی. اگر صحنه را پنالتی را نگاه کنید، می‌بینید هیچ موقعیتی وجود نداشت و فوروارد حریف در محاصره بازیکنان ما بود اما این، شگرد آن بازیکن است و سال‌ها است که اینطور پنالتی می‌گیرد و شیرجه در هجده قدم را خوب بلد است و ما هم آنالیز کرده بودیم و گفته بودیم که این بازیکن شیرجه می‌زند اما متاسفانه توانست با یک شیرجه خوب از داور پنالتی بگیرد.

او در پاسخ به اینکه پیکان تمام‌کننده خوبی ندارد یا درخشش دروازه‌بان حریف مانع از گلزنی این تیم شد، گفت: روز خوب گلر حریف بود؛ او هم سیوهای خوبی داشت و هم در بحث‌های تاکتیکی به آنها کمک کرد. تاکتیک آنها این بود که یک گردش بدهند و توپ را به گلر بدهند تا بلند به زمین ما بزند. فکر می‌کنم در بحث بازی با پا، گلر فولاد قهار است و چند سیو خیلی خوب هم داشت. به هر صورت داشته‌های ما همین است؛ ما نمی‌توانیم مدام از بازیکنان‌مان انتقاد کنیم.

سرمربی پیکان در پایان درباره درگیری با کادرفنی فولاد گفت: چلنجی نبود. بحث بازی جوانمردانه بود. بازی جوانمردانه این نیست که وقتی بازیکن می‌بُرد و تحت فشار ما کم آورده است، خودش را بندازد و بند کفشش را ببندد. در این شرایط ما چرا باید فیرپلی را رعایت کنیم. این ماجرایی بود که پیش آمد و من به علی هم گفتم که بازی جوانمردانه این نیست که بازیکن خودش را بندازد که نفسی تازه کند و ما هم توپ را به آنها بدهیم.

دیدگاه‌ها