کد خبر : 1898290 | 10 فروردين 1402 ساعت 23:19 | 29.8K بازدید | 4 دیدگاه

مدافع باتجربه فرشته نجات آلومینیوم شد؛

آسمان‌خراش 33 ساله علیه شگفتی‌سازی کرمانی‌ها

وحید محمدزاده با گلزنی در کرمان توانست مانع شکست تیمش در مقابل مس کرمان شود.

آسمان‌خراش 33 ساله علیه شگفتی‌سازی کرمانی‌ها

به گزارش "ورزش سه" مس کرمان و آلومینیوم اراک رقم‌زننده اولین تساوی لیگ برتر در سال 1402 بودند؛ آن‌هم در پایان یک مسابقه‌ جذاب و پرافت‌وخیز. دوئلی که از همان دقایق اول با سرعت بالایی پیگیری می‌شد و بعد از گلزنی عارف رستمی به نظر می‌رسید که شاگردان فرزاد حسین‌خانی برای تثبیت موقعیت خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر به دنبال آن هستند تا بتوانند با پیروزی در خانه، خیال‌شان از بقا در لیگ برتر را آسوده کنند اما در ادامه شرایط علیه مسی‌ها تغییر کرد.

وحید محمدزاده که یکی از مدافعان باتجربه آلومینیوم اراک به شمار می‌آید و جزو چهره‌های تاثیرگذار ترکیب آلومینیوم در فصل جاری است، امشب تلاش زیادی داشت تا بتواند با حضور فعالانه خود در خط حمله در هنگام ارسال ضربات ایستگاهی به کمک تیمش بیاید و با استفاده از قدوقامت بلند خود دروازه مس را فرو بریزد.

1837143

محمدزاده پیش از آنکه نیمه نخست به پایان برسد، به خواسته خود رسید و مدافع 194 سانتی‌متری آلومینیوم توانست با یک ضربه سر دقیق و تماشایی روی ارسال هانسل زاپاتا، گل تساوی را وارد دروازه مس کرمان کند تا با گلزنی خود از شکست شاگردان مهدی رحمتی در بیرون از خانه جلوگیری کند.

مدافع 33 ساله آلومینیوم در شرایطی موفق به گلزنی در مسابقه امشب شد که در دوران حضورش در آلومینیوم او تنها یکبار در مصاف با ملوان توانسته بود از روی نقطه پنالتی گل بزند و حالا امشب برای اولین‌بار در قامت یک مدافع پیش‌تاخته در جریان بازی توانست برای اراکی‌ها گلزنی کند تا شاگردان رحمتی با سوغاتی یک امتیازی به خانه بازگردند.

عکس: هومن قاجار

دیدگاه‌ها