کد خبر : 1898322 | 11 فروردين 1402 ساعت 10:45 | 88.5K بازدید | 23 دیدگاه

بازگشت صادقی در غیاب سه ستاره

ترکیب احتمالی پرسپوليس مقابل مس رفسنجان

پرسپوليس بعد از شکست مقابل سپاهان اکنون با انگیزه جبران در جدال خارج از خانه مقابل مس رفسنجان سال را آغاز خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپوليس مقابل مس رفسنجان

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی با اشاره به غیبت سه ستاره تیمش، اکنون در شرایطی در رفسنجان حاضر شده که امیدوار است تیمش موفق به عبور از سد مس و تکرار پیروزی جدال رفت شود. سرخ‌پوشان که امیدواری زیادی در بازی با سپاهان برای کاهش اختلاف امتیاز با رقیب اصلی قهرمانی خود داشتند، یک شکست تلخ خانگی را تجربه کردند تا اکنون اوضاع علیه آن‌ها شود. با این حال این تیم در غیاب مرتضی پورعلی گنجی و کمال کامیابی‌نیا به دلیل مصدومیت و لئاندرو پریرا به دلیل محرومیت، پا به رفسنجان گذاشته و باید دید چه شرایطی مقابل حریف دنبال خواهد کرد.

بیرانوند بعد از استراحت در آخرین بازی تیم ملی، اکنون با هدف بازگشت به صدر جدول برترین گلرهای این فصل پا به رفسنجان گذاشته است. او بعد از حسین‌ پور‌حمیدی در رده دوم برترین دروازه‌بانان فصل از حیث کلین شیت قرار دارد و با توجه به باز شدن دروازه آلومینیوم در جدال روز گذشته، این شانس را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه‌اش به سیزدهمین کلین شیت فصل خود دست یابد.

در خط دفاعی نیز در غیاب پورعلی‌گنجی، یحیی گل‌محمدی با تغییراتی تیمش را مهیای این بازی کرده است. وحید امیری در سمت چپ دفاعی و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست حاضر خواهند شد و گئورگی گولسیانی و فرشاد فرجی نیز به عنوان دو مدافع میانی نقش آفرینی می‌کنند.

در خط میانی نیز کمال کامیابی‌نیا به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود تا سینا اسدبیگی و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی حاضر باشند و به دنبال برهم زدن برنامه حریف برای ایجاد موقعیت روی دروازه پرسپوليس باشند. مهدی ترابی به عنوان یکی از وینگرهای پرسپوليس در سمت مقابل نیز سعید صادقی را خواهد داشت. صادقی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و غیبت طولانی در ترکیب این تیم، اکنون در رفسنجان و در استانی که روزهای درخشانی را پشت سر گذاشته، باز دیگر به ترکیب باز خواهد گشت و باید دید چه شرایطی مقابل مس رفسنجان که پیش از این با پیراهن گل‌گهر سیرجان نشان داده دروازه حریف را خوب بلد است، پشت سر خواهد گذاشت.

برای خط حمله نیز با توجه به غیبت لئاندرو پریرا این مهدی عبدی است که به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و به دنبال باز کردن دروازه حامد لک و مس رفسنجان خواهد بود. در کنار او نیز محمد عمری قرار خواهد گرفت و با سرعت و تکنیک خود به دنبال راهی برای دستیابی به هدف سرخ‌ها در رفسنجان است.

ترکیب احتمالی پرسپوليس:
علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و مهدی عبدی.

برای نیمکت نیز این تیم ستاره‌هایی مثل سیامک نعمتی، امید عالیشاه، علی نعمتی، وحدت حنانوف، مهدی عبدی و … را در اختیار دارد و باید دید یحیی گل‌محمدی چه تفکراتی علیه محمد ربیعی در این جدال دنبال خواهد کرد تا به اولین برد سال دست یابد و همچنان مسیر قهرمانی را پیش برود.

دیدگاه‌ها