کد خبر : 1898342 | 11 فروردين 1402 ساعت 13:08 | 66.8K بازدید | 26 دیدگاه

پیشنهاد الهلال به مسی: بیا و گران‌ترین بازیکن تاریخ شو!

گزارش‌ها حاکی از آن است الهلال آماده ارائه پیشنهادی به مسی است که باعث می‌شود او از رونالدو به عنوان پردرآمدترین بازیکن جهان پیشی بگیرد.

پیشنهاد الهلال به مسی: بیا و گران‌ترین بازیکن تاریخ شو!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو نوامبر سال 2022 طی انتقالی آزاد از منچستریونایتد راهی النصر شد. باشگاه عربستانی با قراردادی 173 میلیون پوندی (214 میلیون دلار) این انتقال بزرگ را انجام داد تا ستاره پرتغالی را تبدیل به گران‌ترین بازیکن جهان کند. با این حال الهلالی‌ها تلاش می کنند با ارائه پیشنهادی شگفت‌انگیز به لیونل مسی، رکورد یاد شده را جابه‌جا کنند.

1837239

ستاره آرژانتنی پاری‌سن‌ژرمن در آستانه اتمام قرارداد خود قرار دارد و هنوز برای تمدید با باشگاه فرانسوی به توافق نرسیده است. او در پایان فصل جاری بازیکن آزاد محسوب می‌شود و این شانس را دارد تا در موقعیتی قرار بگیرد که از رقیب دیرینه خود عبور کند. الهلالی‌ها برای جذب این بازیکن حاضر هستند مبلغی بالاتر از رونالدو پرداخت کنند.

به گفته اکیپ لیونل مسی برای تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن باید خواسته‌های مالی خود را تعدیل کند. این ستاره اما تمایلی به کاهش دستمزد ماهیانه 3.375 میلیون یورویی خود ندارد. به خصوص در این مقطع که یک پیشنهاد شگفت‌انگیز از خاورمیانه دریافت کرده که او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل می‌کند.

الهلال در حال حاضر محرومیت نقل و انتقالاتی خود را پشت سر می‌گذارد اما امیدوار است که در پایان فصل بتواند خریدهای بزرگی از جمله لیونل مسی را انجام داده و دوباره به شماره یک فوتبال عربستان تبدیل شود. خورخه، پدر لیونل مسی، هم اخیرا سفری به ریاض داشت و در خلال آن به بررسی ابعاد این انتقال بزرگ نیز پرداخت.

1837238

دیدگاه‌ها