کد خبر : 1898355 | 11 فروردين 1402 ساعت 14:20 | 21.8K بازدید | 2 دیدگاه

سوپر واکنش کریستوفر کنت برای برد فولاد (عکس)

کریستوفر کنت گلر فولاد موفق شد تا یازدهمین کلین شیت خود را در لیگ امسال ثبت کند.

سوپر واکنش کریستوفر کنت برای برد فولاد (عکس)

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان روز گذشته با دو‌ گل برابر پیکان پیروز شد تا اولین سه امتیاز سال جدید را کسب کرده و منصوریان با انگیزه بالا برای شش دیدار باقی مانده تیمش را هدایت کند.

کریستوفر کنت گلر اتریشی فولاد در این دیدار‌ موفق شد تا یازدهمین کلین شیت خود را به ثبت برساند. البته او به جز این ۱۱ دیدار، ۴۵ دقیقه مقابل استقلال مقاومت کرده بود که در بین دو‌ نیمه از زمین بازی تعویض شد و جای خود را به گلر دیگر فولاد داد، دیداری که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کنت روز گذشته در دیدار مقابل پیکان عملکرد خوبی داشت و با چند واکنش خوب موفق شد تا با کمک مدافعینش دروازه را بسته نگه دارد.

اما بهترین واکنش او‌ در ابتدای نیمه دوم و زمانی که بازی هنوز یک بر صفر دنبال می‌شد رقم خورد. جایی که کرنر از سمت راست پیکانی‌ها روی سر میلاد بدرقه نشست و کنت ضربه این بازیکن را با یک واکنش تماشایی از روی خط دروازه بیرون کشید تا فولاد همچنان از حریفش جلو باشد.

در ادامه وحید حیدریه موفق شد تا از زاویه بسته دومین گل تیمش را وارد دروازه مظاهری کند و در پایان فولاد با این نتیجه به برتری برسد.


قرمزهای اهواز امروز به شهر خود بازخواهند گشت تا برای دیدار با نساجی آماده شوند. دیداری که امیدوارند با حمایت هواداران به سه امتیاز آن دست یابند.

1837268
1837269

دیدگاه‌ها